Pienen kaupan kulut/kk?

Yritän koko ajan ;)

Olen perustamassa pienehköä tavaraa myyvää kauppaa. Avaisin samalla myös verkkokaupan. Näihin tarkoituksiin ajattelin ottaa palvelut Note Shot Oy:ltä. Kannattaako? Vai pitäisikö vaan firma kerrallaan pyytää tarjouksia?

Tarvetta on siis kassajärjestelmälle, (Mieluiten esim. läppärillä toimiva.) varastokirjanpidolle (olisi kätevä, jos varastosaldo päivittyisi samaan aikaan niin myymälään kuin verkkokauppaankin), korttipäätteelle, verkkomaksupainikkeille ja tietty verkkokaupalle.

Miten tässä oikeasti kannattaisi edetä? En ehkä edes hae halvinta ratkaisua vaan helpointa. Haluaisin tässä vaiheessa kartoittaa kuluja/kk. Vuokrat, kirjanpidot sun muut on jo selvillä, mutta sitten nämä loput.

Kiitän sitä, joka jaksaa antaa asiallisia vastauksia :)

6

466

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lklkjlkj

Älä ainakaan Note Shot verkkokauppa hässäkkään sotkeudu, siihen ei saa kunnon maksutapoja ym. tärkeitä toimintoja. Kassasysteemi ihan ok.

• moneykk

Miten niin? Kaikki maksutavat on saatavilla luottokortista osamaksuun?

• kalervo

http://www.nethit.fi/ Käys tutustuun tuohon yritykseen. Sieltä löytyy kaikki mainitsemasi tarpeet samaan pakettiin.

• eputiikki

noteshotilta saat järkevän hintaisen ja toimivan kokonaisuuden jos siis päädyt heidän kassaan, koska silloin kassa ja verkkokauppa juttelee keskenään

jos kassa ja verkkokauppa myy samasta varastosta kuten meillä tuo toiminto on ehdoton

meillä kauppa käyttää vielä ihan ilmaisia verkkomaksuja jotka tuli kaupan mukana, lisäksi saisi kaikki yleisimmät, mutta ilmaisilla on vielä pärjätty

• jjlklkjl

Noteshotin verkkokauppa osiosta ei voi puhua 2000 luviún verkkokaupasta.

• gebe

Nyt onkin jo 2010 luku :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe