Löytyisikö näin nätin puoleinen nainen n.60v miehelle? Laitappa viesti Hjarmo@yahoo.fi
Nainen haussa
6
493
Vastaukset
- sdfghjklöä
hanki viisumi, viipurista löytyy
- mimmi.
mun mies kun tulee virojoelle niin voitai tavata siin alkon eessä
- paskaa seläntakana.
Menisit elätti töihin.
- se entinen
Et sinä sitä nasta saa jos sinulle ei kukaan kelpaa.
- Se Sirpa
Taaskos se Jarmo yrittää. Viime treffit kaatui siihen kun et ollut vaihtanut niitä kaksiviikkoa jalassa olleita alushousuja.
Minulla hajuaisti vielä kunnossa. Lisäksi voisit käydä päivittäin suihkussa ja hampaidenpesukaan ei olisi pahitteeksi. Pyydä sitä äitimuoria silittämään se paitas. - viimmekesänä
Miksi nätin puoleista eikö riitä kun on kaikilta osiltaan Nainen ja eikö Kotkasta ja Haminasta löytynyt kun nyt etsit täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667