Olen 37v nainen ja etsin uusii ystävii Riihimäki-Hyvinkää-Hikiä jne läheisyydestä...löytyiskö??
Uusii Ystävii?
10
420
Vastaukset
Kelpaisko 37v mies Vantaalta?
- Muikku
Hei!
Olisi mahtavaa saada uusi ystävä!
Olen pian 32-vuotias Helsinkiläisnainen. Olisi huippumahtavaa saada uusi ystävä.
Kirjoita osoitteeseen kaunispohjoinen@gmail.com niin vastaan!!!
Ja lähdetään sitten lasilliselle tai kahville!
Terveisin Aino Täällä vanhempi ystäväksi ilmoittautuu Riihimäeltä .Kirjoittele annelilla@suomi24.fi.Ikäeroa jonkun verran,mutta sehän ei pitäisi olla este ystävyydelle!
Olen 34v perheellinen nainen ja asustelen Lammilla, kaipailen myös uusia ystäviä.kirjoittaa voi piri-@suomi24.fi
- hesa1
Moi Kukka!
Haluaisin tutustua sinuun, olisiko mahdollista, että kirjoittaisin sinulle lisää sähköpostin kautta.
Etsin vakavissani ystävää ja olisi mahtava tutustua kunnolla. Olen 32v. Helsinkiläinen nainen. Kertoisin lisää, kirjoitatko osoitteeseen: kaunispohjoinen@ gmail.com- Uusia ystavia
Moi kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet. Minäkin haluaisin uusia ystäviä. Olen 37 vuotias nainen Eteläsuomesta. Laittakaa ihmeessä mailia ihanakesa@luukku.com, niin tutustutaan paremmin.
- sane40
Kukapa ei tarvisi kunnon ystävää? minäkin haluan ystävän löytää!
40v.nainen Etelä-Suomi Helsinki
Meilatkaa san-e@suomi24.fi - niin...
Kelpaaks ruma mies sulle ystäväksi?
Kuule niin....kaikki ovat ystävyyden arvoisia...laitappa meili osoitteesi
- jippuli52
Heips!
juuri Helsinkiin muuttaneelle 34v naiselle voi laittaa myös viestiä, siis ihan ystäviä etsiä, en treffiseuraa :)
jippuli5@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854