Etsin kissanpennulle kotia 4 kuukautinen.
Kissaa kutsutaan nimellä (Matilda), mutta ei ole vielä tottunut nimeen joten sen voi vaihtaa jos haluaa. Kissa on kolmevärinen (valkoinen, ruskea ja vähän oranssia).
Kissanpentu on rokotettu, rekisteröity ja on EU:n passi.
Hinta: 60
Yhteystiedot: polina.semjonova@windowslive.com
puh: 0449549048
O: Myydään Ihana kissanpentu
polina.semjonova
4
723
Vastaukset
- cata1
Missäpäin asut? Jos asut suomessa niin olen kiinnostunut kissasta.
- Minna1
Hei.Missäpäin kissa asustaa?
- Kissahullu
Ihanaa, harmi vain, ettei meille voi enää tuoda pikkukisuja, tai muunkaan kokoisia, sillä koirani taitaisi käydä kimppuun.. Onnea kodin etsinnöille!
- Kissakaveri4kk
Minkä värinen tyttökissa on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411475- 781368
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81142- 741095
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82860