Mielestäni nyt on aika vastuutonta kirjoitusta joissakin ketjuissa jopa toisen luonnollisen henkilön nimellä
En voi sellaista hyväksyä MK
Vastuutonta kirjoitusta
9
179
Vastaukset
Poistu vaikka koski hieman nyt vastapuolella olevaa mutta kirjoitus oli törkeä MK
- Sota invaliidi
Sinähän et hyväksy mitään, kaiki on solvausta ja halvausta.
- antirasisti
Elä nyt Korpelainen taas innostu. Juhli nyt voittajaosapuolen kanssa ja rentoudu.
Tarkoitatko entistä kunnanjohtajaa vai mitä? en usko hänen lähteneen röttelöasioihin viksuna miehenä:
On kuitenkin todella niin, vaikka noiden akkojen toimista en tykkää mitä he tekivät niin kuitenkin en hyvälksy sellaista toimintaa joka koskee jopa perheenjäseniin ja on siten hyvin loukkaavaa vailla perusteita siksi puutun aina sellaiseen toimintaan koska en todella ymmärrä sellaista asiattomuutta jota itse olen joutunut kokemaan hyvin usein MK- Vastaus Korpinen
markkukorpinen kirjoitti:
Tarkoitatko entistä kunnanjohtajaa vai mitä? en usko hänen lähteneen röttelöasioihin viksuna miehenä:
On kuitenkin todella niin, vaikka noiden akkojen toimista en tykkää mitä he tekivät niin kuitenkin en hyvälksy sellaista toimintaa joka koskee jopa perheenjäseniin ja on siten hyvin loukkaavaa vailla perusteita siksi puutun aina sellaiseen toimintaan koska en todella ymmärrä sellaista asiattomuutta jota itse olen joutunut kokemaan hyvin usein MKKetä sinä tarkoitat tuolla "vaikka noiden akkojen toimista en tykkää " lausahduksella? Vastaus tänne, ilman selittelyjä ja mieluiten heti.
Kyllä asiat ovat olleet ketjuissa selkeästi todenttuna ja lehdestä poimittuna
En todella ole tykännyt sellaisesta toiminnasta joka kohdistuu taukotiloihin jo sellainen toiminta on työpaikoilla lain mukaan yksilönsuoja ja rikosoikeudellisesti asiatonta toimintaa katso rikoslaki salakuuntelu ja katselu ja yksilönsuoja.
En ole myöskään todella pitänyt siitäettä nyt lähdetään sitten myöskin parjaamaan näitä henkilöitä joillakin hyvin arveluttavin menetelmin loukkaavasti joten tein siitä ilmoituksen ylläpitoon ja ylläpito reakoi asiaan
Olisi kyllä myöskin paikallaan se seikka että tällä hetkellä Esko ei voi mitenkään kommentoida asiaa ennen jos asia on poliisilla tutkinnassa, joten mitenkään ei ole homma silloin tasapuolista kohtelua kun henkilö ei voi puolustautua julkisuudessa.MKEdelleen kuuntelin areena ohjelman siinä se todistus
Ei aihetta enenpään MK- Kysyn vaan
Meidän työpaikan taukotilan kahvilassa ei sallita kenenkään ulkopuolisen oleskelua eikä missään nimessä lehtitoimittajien urkintaa. Kuka oli päästänyt toimittajan taukotilaan vakoilemaan ja miksi?
- Totuuden torvi
Kyseessä on suuri perussuomalaisia vastaan käyty salaliitto..! Kuten yleensä demarit, Kokoomus, Keskusta löytää toisensa kun heidän paikkansa EU ruokapöydässä on uhattuna. Tässähän ne käyttää haloskan tunnetuksi tekemää " lautanen mullekkin " taktiikkaa..! Toissapäivänä suorastaan pöyristyin kun O.Rehn puolusti omaa paikkaansa EU byrokratiassa.. Sekin on käynyt mediakonsultin luona. Nimittäin tauot ennen vastausta ,jotkaa vaikuttaa miettimiseltä kuuluu kuvaan ; ) Otakaa huomioon ettei se tee Rehnistä sen viisaampaa vaan hidasälyistä, kun vastauksessa menee niin pitkään... ; )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932