Enkä tarkoita mitään roskaa vaan laatukirjallisuutta josta löytyy nuo kaikki mukaansatempaavalla tavalla. Laittaa listaa, tulee meinaan lahjaksi.
Seksiä, viinaa ja väkivaltaa!
9
127
Vastaukset
Charles Bukowskin koko tuotanto. Ensimmäinen romaani on paras: Postitoimisto.
- scarabaeus
Lue ensin itse ja anna sitten lahjaksi:
Karl Ove Knausgård
Taisteluni
Tämän satsin lukeneet ovat juuri niitä,
jotka parhaillaan työntelevät jälkikasvuaan rattaissa kaupunkien kaduilla, istuskelevat tyynen rauhallisina kullannuppujensa ja jopa vaimojensa seurana lounaskahviloissa, ja kansoittavat leikkipuistoja viikonloppuisin temmeltäen pirpanoittensa potkupallo- ja kiipeilytelinehulinoissa itse pääjehuna. Välillä tietysti elämänpyörteisinä istuksivat pitkissä tai lyhyissä terapioissa kertomassa sitä loputonta napanöyhtäänsä, ja vastaanottavat valmiita diagnooseja nenä nyrpyllä, että ”kyllähän mä tän tiesin jo etukäteen, että lapsuudesta se johtuu”.
Siis ihan sitä samaa kuin ennenkin, mutta päivitettynä. Sukuvika on kun sukset ei luista.
Lukuelämystä kirja kirjan perään.
Siisti oppikirja.
Suosittelen. - fesfesfes
Seksiä, viinaa ja väkivaltaa on hieno lahjaidea. Kyseessä on ihmisyyden pyhä kolminaisuus. Elämän tarkoitus.
Miten olisi markiisi de Saden kootut teokset sekä Alkon lahjalähetys? - Kertomus
Hannu Salama: Juhannustanssit
- Clay Allison rules
Nuoruudessani oli sellaisi sexwesternejä, niissä seikkaili hurja panomies Clay Allison. Niin ja viskiä joi ja ampui roistoja, ne oli hyviä. Divarista ostat nipullisen, kaverisi on ikionnellinen.
- Samaa mieltä
Clay Allisonin seikkailut olivat aivan huippuja!
- Raamattu
Raamattu
- 10 käskyä
Todella törkeä ehdotus sillä Raamatussa ei viinan kanssa läträtä, huorintehdä ja ammuta ihmisiä. Jeesuksen elämä olkoon meille kaikille esikuva.
- pitää tietää
10 käskyä kirjoitti:
Todella törkeä ehdotus sillä Raamatussa ei viinan kanssa läträtä, huorintehdä ja ammuta ihmisiä. Jeesuksen elämä olkoon meille kaikille esikuva.
Jeesus oli bi-seksualisti. Piti olla 112 pyllyä käytössä ja kuitenkin juoksi Magdaleenan luona päiväpanoilla, eikä sisko-Martta kelvannut. Vettä vaan läimäytti väkeväksi viiniksi tynnyri tolkulla Kaanain häissä ja siitä alkoi saatanallinen juopotteluja tappelu juutalaisittain räkäkännissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728