Joo ei voi kun vissiin luovuttaa. Olen 18v mies ja mietin tässä yks ilta nää asiat läpi mun päässä. Joku saattaa nyt nauraa että ootpas nuori ettei mitään kiirettä tms mutta tää asia todella rasittaa mua.
Eli olen jo jonkin aikaa halunnut todella kovasti muijan itselle jonka kanssa voi viettää aikaa sun muita juttuja tehdä you know, pitää hauskaa ja rakastaa toisia.
Noh, ensinnäkin kaveripiirini on aika pieni eikä siihen kuulu oikeastaan yhtään kiinnostavaa vapaata naista. En edes kauheasti vietä vapaa-aikaani heidän kanssaan. Kun pääsen töistä kotiin, kuvio on sellainen että käyn koneelle istumaan kuuntelemaan musiikkia jonka jälkeen käyn nukkumaan ja sama homma toistuu seuraavana päivänä.
Joskus jonnena tykkäsin heti koulun jälkeen juosta suoraan kotiin tietokoneelle pelaamaan enkä niin välittänyt muusta elämästä. Nyt vanhemmiten tämä touhu alkaa vaan vituttamaan ja masentamaan ja kaipaan sosiaalista elämää, jota on aika vaikea enää hankkia.
Siis tällä menolla ei voi naista koskaan edes saada enkä tiedä mitä pitäisi muutaa. Olen miettinyt ainoaksi vaihtoehdoksi baarista joku yhden illan pano mutta kun en osaa pokata naisia niin sekin on unohdettava.
En siis ole koskaan seurustellut saatika nussinut eli vitutus on kova.
Ei tästä tule mitään.
vittumikähissukka
1
202
Vastaukset
Älä, poika, lannistu! Kokenut sotaratsu voi ottaa sut mukaan viihteelle ja naisiin, jos kiinnostaa..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927