Missä vika? Pyydämme korjausta, että postille taas pääsisi.
Tämän tiistaipäivän 19.11. olen pidempään yrittänyt, kahdesta eri selaimesta, mutta ei päästä postille ! ?
Postiboxiin ei pääse ! ? Kiire olis.
24
197
Vastaukset
- Tarkistus/Korjaus !
Kiitos kaikesta, nyt toimii taas.
- Tarkistus/Korjaus !
Tämä lause edellä on Aloittajan nimissä tehty kiusa! Ohita.
- Tarkistus/Korjaus !
Ei toimi vieläkään. Odottelen.
HUOM. Tuossa toisena kommentoinut joku typerys minun nimimerkilläni tehden kiusaa kun ilmoittaa, että toimii.
Arvoisa S24 Työntekijät, saammeko korjauksen, sillä sama vika mikä on ollut jokin aika sitten, on taas ilmaantunut:
Postille yritettaessä ilmoittaa, että sivu ei ole käytettävissä ja muuta vastaavaa, molemmilta selaimiltani.
APUA ! Siis, posti ei toimi! - hohhoijaa
Eipä toimi posti täälläkään - taas kerran....!!!
- postipoika
EI TOIMI POSTI. pitkän aikaa jo ollut poissa pelistä.
- meikä
Itsellä ei ole koskaan ollut ongelmia sähköpostin kanssa. Tosin en käytäkkään s24:n postia...
- MIlitantti Antti
Olet meikä fiksuimmasta päästä, jos todella ET käytä suomi24 postia! Se on aivan p*****srä ollut jo ainakin viikkokaupalla. Siitä on olllut minulle todellista haittaa, jopa taloudellista tappiota, kun esimerkiksi Huuto.netissä tulivat ilmoitukset myynneistä ym. suomi24 postiin. Nyt ei enä tule, ja toivon, että KAIKKI muutkin älyäisivät häipyä ja muutta muihin toimiviin sähköposteihin. Ja toivon, että mainostajat häipyvät saman tien. Enää ei ärsytä, kun on toimiva posti. ÄÄNESTÄKÄÄ JALOILLANNE te, jotka VIELÄ olette suomi24 postin käyttäjiä. Ylläpito ei tee mitään asian hyväksi, se on nähty.
- Tarkistus/Korjaus !
Nyt olen päässyt jo boxilleni (Helsinki) .
:-) Kiitos, jos ylläpitoauttoi...
Oliko se sit vaan liikenneruuhkaa?- irish
Ai jaa...ei mulla vaan toimi edelleenkään. Nyt ei pääse enää edes kirjautumissivulle vaan sekin on jo poissa käytöstä.
- irish
Ei toimi kans. Luulin jo että puhelimessa vika mut on näköjään muillakin. Tärkeetä postia odottelen kanssa ja harmittaa vika!!!
- not available
@suomi24
MOntako päivää pitää odottaa ennenkuin sähköposti toimii??????
"This webpage is not available" tulee kun yrittää
osoitteeseen https://posti.suomi24.fi/
Suomi24 pysyy ja paranee. Mikään palveluista ei toimi kunnolla! - p....le
Suomi24 pysyy ja vaikenee!
Ei toimi ei, hyvin usein ei toimi. jos menee viikonloppuna nurin, niin turha odottaakkaan että toimisi ennen maanantaina. kaikki korjaukset tehdään virka-aikana jos silloinkaan.
- tku
Ei ole toiminut Turussakaan. Klo 18 asti ole kokeillut kahdella eri selaimella... Kännykällä kyllä pääsee postiin, ja on kotona samassa verkossa wifin kautta....
sopisiko posti 24 sivuille ,ettäse toimisi joskus .teillä on korkeaa palkkaa nostavia ihmisiä ,jotka omasta mieestää taitavat netti ja muut häiriötekijät .ja johdossa ihan idiootteja ,vaitoon kokoporukka
- MIlitantti Antti
MIksi ihmeessä käytätte suomi24 postia? MInä siirryin muihin posteihin, ja ne toimivat!!! Toivon, että kaikki lähtisivät pois suomi24 postista!!!!!
- Tarkistus/Korjaus !
Tämä aloitus edellä on Aloittajan nimissä tehty kiusa! Ohita: olen ilmiantanut kaikki irtolauseet avaukesta poistoon, koska ne ovat turhia viestejä.
- paskaposti1
Minulla posti aukeaa firefoxissa mutta liitteet ei. Explorerissa ei saa ladattua postilaatikon sisältöä..
- julli hupio
nyt ei pääs postiin, vaiks on laestadiolainen..
Hei,
Eilen illalla palveluissamme on ollut käyttökatkoksia. Ongelmat on illan aikana ratkaistu ja kaiken pitäisi taas toimia normaalisti.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24 Ylläpito /Sara- DuDee
Ja höpönlöpön....juuri nyt kirjautuminen(siis kirjautumisen yrittäminen) sähköpostiin kestää minuutteja.
- miukumauku34
ei pääse taaskaan java 45 on uusin a se on mulla.
- ei tarvi javaa
suomi24 palvelut eivät tarvutse asennettavaksi javaa. älkää asentako mitään javaa jis ette oikeasti tarvitse sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164