Kävin lähettämässä postia joten siellä ne on laatikon päälle joku nostanut
Auton avaimet kadotitko
8
175
Vastaukset
- Paljon laatikoita
Minkähän laatikon ja missä?
Missä henkilö on liikkunut ja jos olet kadottanut avaimet pari avainta niin etsi puhelin ja soita kerron sitten
Aika kalliikis tuli minulle aikanaan avaimen tilaus kaukosäädin ja ohjelmointi 300e mutta tuttavani oli kadottanut avaimen sanoin että senmerkkisen auton avaimet on poliisilla ja ne oli hänen kannatta aina siellä käydä mutta kun oli ilta niin en voinut niitä sinne viedä
- näin pitäs toimia
Pitäsköhän ne toimittaa sinne löytötavaroihin eli Polliisille. Sieltä niitä aina ensiksi kysellään, eikä täältä.
Kun oli ilta niin poliisilaitos oli kiinni ja jos juuri joku henkilö oli autolle menossa niin etsiii jälkiään ,joten en napannut niitä mukaani vaan mielestäni kerroin asian vihjeen omaisesti varmaan löytäjä oli ajatellut samoin MK
- tähhh
Täh
- viisainta niin että
Vie poliisille ne avaimet.
Olisko ne vielä siellä, voi että sää oot tyhymä jos minäkin voi taivahan tulet MK
- en kadota enää
Jos poliisilaitos on kiinni niin ihan hyvähän se oli, että Markku täällä ilmoitti. Juttu kun kulkee aika haipakkaa eteenpäin kuitenkin. Minulta putosi kymmenisen vuotta avainnippu, eikä koskaan löytynyt. oli harmittava takaisku kun tuli maksamaan sievoisen summan hankkiessani uudet tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423