Olen tehnyt teräväpiirto -kotivideon, jonka koko Blu -ray -formaatissa on yli 10 gigatavua. Olen harkinnut hankkivani elämäni ensimmäistä Blu-ray -soitinta, mutta mikä toistaisi poltetut Blu-ray -levyt?
Toisaalta blu-ray -formaatissa oleva videoni on vain tietokoneen kiintolevyllä tällä hetkellä johtuen siitä,että kannettavassani ei ole, kuin DVD DL RW -polttava asema. Onko mahdollista vaikka ripata Blu-ray -formaatista sellaiseen muotoon videotani, että saisin poltettua kaksipuolisen DVD-levyn koneellani mahdollisimman vähällä kuvan laadun menetyksellä?
Ja sitten vielä pitäisi olla sellainen stand -alone -Blu-ray -soitin, joka toistaa poltetut kaksipuoliset DVD DL -levyt. Onko markkinoilla sellaisia laitteita?
Blu -ray -kotivideoni kaksipuoliselle DVD:lle?
1
144
Vastaukset
Luin eräältä foorumilta, että minun tarpeisiin soveltuva videolaite voisi olla Samsung BD-E5900. Katsoin Gigantin nettisivuilta, ja eikä siellä ole kyseistä mallia, eikä Googlellakaan löytynyt mitään suomenkielistä arvostelua tai mitään kyseisestä laitteesta. Gigantissa kaikissa Samsungin videoissa on F -kirjain mallinumerossa. Onko ne mahdollisesti uudempaa mallia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33662
- 60659
- 52627
- 50615