Olen ilmoittautumassa viimeistään joulukuun alussa lääketieteen valmennuskurssille. Valmennuskeskus antaa ryhmäilmottautujille tuntuvan alennuksen, joten olen keräämässä porukkaa.
Tässä lisätietoa (nettisivuilta):
Mikäli olet ilmoittautumassa kaverisi kanssa valmennuskurssille tai tilaamassa etä- / itseopiskelumateriaalia, kannattaa se tehdä mahdollisimman isolla porukkalla. Ilmoittautuessasi kaverisi kanssa saatte molemmat alennusta 5 %. Kolmen porukka saa alennusta 10 % ja neljän tai useamman porukka 15 %! Muista kirjoittaa kaveriesi nimet ilmoittautumisesi yhteydessä lisätietoihin. Frendialennus ei edellytä osallistumista saman alan valmennuskurssille.
(http://www.valmennuskeskus.fi/page.php?page_id=84&news_id=130)
Jos olet kiinnostunut, laita meiliä susaliineli@suomi24.fi
Valmennuskurssi FRENDIALE. Yhdessä ilmoittautuminen.
....................
1
247
Vastaukset
- ann illinia
Heip,
Jos olet yhä etsimässä osallistujia, saattaisin olla kiinnostunut! Ja jos lukijoissa on muita asiasta kiinnostuneita, mailatkaa ihmeessä minulle niin katsotaan, josko saataisiin porukka kasaan!
terkuin,
annika, ann.illinia@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670