Kaikki tasaseksi ettei vain mitaan kaunistusta jaa jaljelle.Sakylan kunnanviraston ranta on minusta aina ollut erikoisen viehattava paikka se pienen lammen ansiosta joka siina on.Taytyyko se nyt tayttaa j a havittaa pois?Se olisi suuri vahinko!
Sakylan kunnanviraston ranta
3
127
Vastaukset
- säkylästä
Olen kassasi samaa mieltä. Vaktuusto on niin päättänyt. Voimmeko asialle mitään??
Joukkovoimaa !!! Auttaisikohan?? - henrikki33
Olipa joku vieraskin huomannut etta me sakylalaiset olimme tekemassa taas tyhmyyksia kun aiomme tayttaa kunnanviraston rannasta se natin lammikon.
Kaykaa nyt edes katsomassa sita nyt kun tulee ensilumi ja todetkaa kuinka kaunis se on! Yritetaan edes panna vastaan jos se viela auttaisi - maiseman ystävä
Olen kanssasitäysin samaa mieltä mutta minkä sille enää voimme kun se on valtuuston päätös. Paikka on Säkylän kauneimpia, Siitä on varmasi moni samaa mieltä.Tarvitaanko joukkovoimaa?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794