eli 21 jätkä ettii jonkun joka ostaa battlechestin ja hyväksyy mun recruitin. annan sulle 2kk peliaikaa. ei tarvii olla superaktiiviinen ja voidaan levuttää yhdessä jos haluat. Itse pelaan pääosin outlandilla alliance ja frostwhisper horde. win win situation. lisää real id mattius_92@hotmail.com tai lähetä sinne sähköpostia.
etin jotain jonka recruittaa annan 2kk peliaikaa
heisus
3
205
Vastaukset
- wowjepa
pistin friend request
- Jepupepu
Jos ostat vielä battlechestin niin deal.
- Eema
Voisin jopa harkita asiaa, jos vielä etit jotain jonka recruitata :) lisäilen tänään sun real id:n niin voidaan jutella tarkemmin tuosta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625