Alempana kyseltiin joukko panosta. Itselläni tuli aika lähteä opiskelemaan. Piti saada opiskeluasunto. Isot pojat oli puhuneet outoja juttuja erään tuttava perheen mökki elämästä. Heillä oli vapaa huone jonka sain sitten käyttööni. Homma oli heti selvä. Tiesin mitä ne halusi. Halusin sitä itsekkin. Mies ei koskaan tullut yksin luokseni. Sillä oli aina kavereita mukana. Vaimo seisoi ovella ja katseli. Ne miehet oli aina juoneet vähän likööriä. Pelanneet korttia. Sitten oli minun vuoro. Ne pani minua vuorotellen. Muut aina katseli vieressä. Niitä peli iltoja oli pari kertaa kuussa. Sitä jatkui koko opiskeluajan.
Peli ilta
PenanVuoro
3
2026
Vastaukset
- miten oli?
Tykkäsitkö vai käsitko?
- PenanVuoro
Tykkäsin kyllä. Olisin voinut muuttaa muualle mutta en halunnut. Pelinhenkeen kuului että ne käski.
- Vuorotellen
Entä nyt, miten vaikutti omaan seksuaalisuuteesi-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499