pe 29.11.2013 Ruokolahti, Ravintola Alppimaja
Rasilantie 57, 56100 RUOKOLAHTI
puh. 05 434 1110
Avoinna pe klo 11-02
Ari Koivunen & Luca Gargano Jukebox soittaa nimensä mukaisesti ainoastaan yleisön toivekappaleita. Kappaleita saa toivoa etukäteen duon Facebook-sivulla https://www.facebook.com/arilucaofficial. Kaikkea ei duo lupaa toteuttaa, mutta varmasti niin paljon kuin mahdollista.
Ari Koivunen & Luca Gargano Jukebox @ Ruokolahti
6
196
Vastaukset
- Buahhahahahooooohaha
Ilimaiskeikka taas..
- nähdään
eikös sinunkin rahattoman pitäis olla iloinen,että pääset kuuntelemaan upeata laulua ja ihan ilmaiseksi.olet onnekas!
- $$$$
Tälläiset duokeikat usein onkin vaan narikkamaksullisia kun aletaan lukuisia muidenkin artistien keikkoja katsomaan, mutta kyllähän tämäkin duo 12e lipuilla esiintyy myöskin mikä on jo aika iso hinta kun esimerkiksi Stam1nan keikalle pääsee 8 eurolla ja kyllä Ari esimerkiksi Amoralin ja RJ:n kanssa esiintyy ihan kunnon lippuhinnoilla.
- Buajjaahahhahaaaaaaa
Laetas poeka linkkiä?
- -----
ARI KOIVUNEN & LUCA GARGANO JUKEBOX
TONIGHT at Ravintola Alppimaja, Ruokolahti
Showtime 23:00, tickets 8 euros- älähän poeka
spämmää NUHABOKSIA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499