Mites tämä toimiiko vielä nykyään?
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288625897614.html
MIten toimii?
Kannattaako alkaa louhinta hommiin?
Bitcoin-virtuaalikolikot
8
431
Vastaukset
- louhinta hommiin?
Mites tämä toimiiko vielä nykyään?
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288625897614.html
MIten toimii?
Kannattaako alkaa louhinta hommiin? - Olly
Jos haluat virtuaalirahaa, tuo on loistava keino!
Jos haluat rahaa millä voi ostaa asunnon, mene palkkatyöhön. - Ilmaisia Bitcoineja
- BitCoining2011
Louhinta on paras tapa tienata Bitcoineja, itse olen jo louhinut noin puolitoista vuotta. Tällä hetkellä louhintaa kannttaa tehdä tehoikkailla louhintalaitteilla. Seuraava generaatio (suuremmat nopeudet) tulevat helmikuun tienoilla myyntiin.
Suomesta saa tilattu tällä hetkellä sivustolta www.bitcmining.com. Itse ennakkotilasin värkkini tuolta. Mukava tilata suomalaiselta firmalta niin voi luottaa, että laite myös löytää kotiin asti. Tarkistin vielä taustat kaupparekisteristä jne.- Eihän tuo mikään
suomalainen firma ole. Enklantia oli nettisivut täynnä eikä mitään tietoa mistään. Kyllä tuo vaikutti ihan pelkältä kusetukselta.
- Bit by bit
Saksassa on ensimmäinen kahvila, missä voi maksaa Bitcoinneilla, se tuli Saksan telkkarista viime viikolla.
- BitArabica
Suomessakin on Joensuussa kahvila, jossa voi maksaa bitcoineilla. Paikan nimi on Mokkamaa ja olen saanut siellä parhaat suodatinkahvit verrattuna mihinkään muuhun paikkaan.
- €urocoin
Maksamme koko ajan bitcoineilla ja siitähän me haluamme eroon.
Euro on Bitcoin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840