toiminut ihan ok mutta nyt esimerkiksi google, facebook ja suomi24 eivät toimi eli kone jumittuu heti. Kun osoiteriville kirjoittaa osoitteen niin silloin homma pelaa mutta muutoin nettiyhteydessä on jotain häikkää. Miten asian saisi korjattua?
Mun koneen nettiyhteys
4
165
Vastaukset
Jummiittuuko siis koko kone vai vain pelkkä selain?
Kokeilitko toista selainta?
Oletko poistanut turhat väliaikaistiedostot Ccleaner:illä?
Entäs haitta- ja vakoiluohjelmat esim. Malwarebytes ohjelmalla?
Entäs oletko tarkistanut koneen virustentrojuntaohjelmalla?
Mikä nettiyhteystyyppi on käytössäsi? ADSL? Kuitu? 3G? 4G?Tuo voi myös johtua siitä että sulla ei ole kaikki ajurit kohdallaan
taikka sittne kone tarttii päivityksä. firox selain toimii ainakin mun koneessa jossa on 7 windous.
Malwarebytes ja sitten kun oot ajanut kato kohta karantteeni siitä ohjelmasta jos siinä on jotain poista kaikki.!!- aloittaja1
Koko kone jumittuu eli ainoa mahdollisuus tällöin on sammuttaa kone. Mistä osoitteesta muuten haitta- ja vakoilutorjuntaohjelmat pystyy käynnistämään kun en pysty googlellakaan niitä hakemaan?
Kokeile mennä vikasietotilaan painamalla montakertaa F8 heti bios ikkunan jälkeen ja lataa sen kautta Malwarebytes.
http://www.malwarebytes.org/
Asennusvaiheen päätyttyä ota ruksi pois "Kokeiluversio" kohdasta ja ennen täyttä virustarkistusta päivitä virustunnisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081