Joo tota, olis tommone robleema. Ihan moitteettomasti toimi netti windows xp:n kanssa, mutta heti kun päivitin windows seiskaan, alkoi netti pätkiä holtittomasti. Pitää aina irrottaa mokkula ja laittaa takaisin kiinni, jolloin netti toimii (10min-40min) jonkun aikaa kerrallaan, kunnes operaatio pitää taas toistaa. Todella turhauttavaa ottaen huomioon kun yrittää musiikkia kuunnella, ladata jotain tai pelata, kun yhtäkkiä netti katkeaa ja homma jää sikseen. Mokkula on Belkin-merkkinen, ja toimii reitittimen kautta. Tätä ongelmaa ei muilla huushollin koneilla kumminkaan ole, että ainoastaan minulla.
Netti pätkii kun päivitin windows xp:n windows 7:ään.
onkelmia
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667