Tietokoneessa Windows 7 käyttöjärjestelmä. Mikä vikana kun ei sammu . Hiirellä sammuttaessa "sammutetaan tekstin vieressä oleva pallukka ei pyri eikä kone siis tee mitään. Virtakytkintä painamalla 5 sekuntia kone sammuu. Palautus piste ei toimi ko. syystä.
Kiitos.
Tietokone ei sammu
3
167
Vastaukset
Kone on niin tukossa ettei ees sammu normaalisti.
Tarkista virustorjunnalla ettei ole viruksia.
Tarkista ettei ole haittaohjelmia koneella esim Malwarebytes ohjelmalla tai SuperAntispyware ohjelmalla.
Poista turhat tiedostot ja rekisteriavaimet Ccleaner ohjelmalla.
Jos on perinteinen kiintolevy koneessa niin tee levyneheytys Defrsggler ohjelmalla.yks vainto ehto on että ajat windoussin uusiks koneeseen.!!
taikka sitten windous korjaus yks vaihto ehto.!
Sitten on viel kattooo onko ajurit ok kohdalla.
taikka sitten voi olla että näytön ohjaimessa voi jokin olla taikka jossain muussa ohjaimessa.!! taikka tee tarkistus tällä ohjelmalla Malwarebytes.!!!- Lukihäriö
Tämä mottori ei pyri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104