Olen ostamassa uuden koneen (kannettavan ), mutta en halua windows 8 käyttöjärjestelmää. Mieluummin se windows 7 ja myyjät ei osaa neuvoa miten saan sellaisen?
On aika tyhmä kysymys, mutta jos sen sitten itse asentaa. Niin entä takuu?
Ja miten se käytännössä sitten asennetaan, eikö ne voi siellä liikeessä asentaa.
Uusi tietokone
8
219
Vastaukset
- ggfgggtrttrtrt
Tietokoneliike voi olla ratkaisu.
soita vaikka verkkokauppa.com liikkeelle sieltä tietoosaa.!!
ja myös netistä siitä sivustosta.!!- huoltomies
Oikea tietokoneliike asentaa sinulle win7 käyttiksen heiltä ostamaasi läppäriin, silloin siinä on kaikki asetukset kohdillaan ja takuun kanssa ei tule ongelmia.
Win8 tai win8.1 käyttiksiin ei kannata sortua eikä hyväksyä niitä ennemmin applen tuotteet tai tabletti.
Windows myy myös ns.downgroud cd-levyä jolla win8 voi vaihtaa win7, mutta se on rangaistusluonteinen hinnoittelultaan eli 129e, todella törkeätä rahastaa tuplasti asiakasta. - tyytyvw7prohon
Ostin Verkkokaupasta W7 Pro varustetun kannettavan vaikka en sitä ammattikäyttöön tarvitse.Olihan siinä alkutuunausta mutta oli paras valinta,laadukas alle 600e.W8 palikkakasaa en halunnut.
- mafro
oikea ratkaisu, parempi 7 on miljoona kertaa käytettävyydeltään kuin 8
- Nubius_X
Ja kohta itketään kun on kone viruksia täynnä ja tietoturva kusee.
Windows 7 tuki kestää vuoteen 2020 asti joten sitä voi käyttää turvallisesti nettikäytössä vielä noin 7-vuoden ajan.
- käytettynä on
Vähän käytetyissä kannettavsissa löytyy windows seiskaa. esim. tuolta:
http://www.laptops.fi/kauppa/index.php?language=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911