Moi oon 14 vuotias tyttö ja oisin kiinnostunu fitnes urheilust tai ees jtn sinne päin......oon nyt täs pari vuot treenaillu ihan omin neuvoin käyn salil 5 kertaa viikos ja lisäks 4 viikos lenkil mun treenit on yleesä 45-60 min. Syön terveellisesti ja pidän huolen hyvästä ruokavaliost ja säännöllisest syömisest proteineist ynnä muist......nyt kuitenki kaipailisin jtn vinkkeii ja neuvoi miten täst sai tehokkaampaa ja et edistyisin paremmin ja tietoo vähä et minkä ikäsen voi osllistuu fitnes kisoihin? Ja millases kunnos sinne ees pääsee?
Fitnes urheilust!
nuori urheilija
2
113
Vastaukset
- 2+19
suosittelisin henkilökohtaista valmentajaa. maksaa paljon 14vuotiaan viikkorahoissa, mutta sitten hommat lähtis menemään oikeaan suuntaan heti. harkitse kilpailemista sitte kakskymppisenä. fitness-urheilu on oikeastaan sitä, että treenataan vuosi yhtä kisaa varten.
- ei enää fitnessiä
käy panemassa tuomaria niin voitat kisat.nim kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499