Mikä oli lopettamisen takana ja kuka yhtyeen jäsenistä oli se, joka päätti lopettamisesta? Soittajilla oli siviilityöt (en ole varma, oliko Saarikoskella), mutta tämä tilanne on ollut jo vuosia. Yleensä bändit lopettavat, kun suosio alkaa hiipua, mutta tässä tapauksessa kävi ihan toisin päin.
Toivottavasti Syke tulee vielä takaisin. Voisivat tehdä vaikka kesäkiertueen ensi kesänä.
Syke lopetti
8
336
Vastaukset
- 2+13
Tuohon taitaa tietää OIKEAN vastauksen vain pojat itse
- H.J
Oli syy mikä tahansa, niin harmittaa tosi paljon, että erittäin hyvä bändi lopettaa laulamisen. Toivon hartaasti, että tekisivät kuitenkin vielä ihania biisejä, kuten heidän tuotantonsa on aina ollut :)
- Kanelinkukka
Sanat lipuvat pois:)
- aika aikaa
Ihan hyvä bändi. Kiva oli nähdä ja kuulla heitä ja jutella tuokio illan lopulla heidänkin kkanssaan. Varmaankin ikä ja työ tekee tehtävänsä, jottei enää jaksa kulkea keikoilla. Ne kun on usein hyvinkin myöhällä. Hyvää jatkoa Sykkeen pojille!
- Muu
Siinäpä tais olla hyvä syy lopettaa.
- Heikki & Kaija
Muu kirjoitti:
Siinäpä tais olla hyvä syy lopettaa.
Voi ei?
- Taas Seisoo
Tuokin asia kääntyy vielä voitoksi taitavalla hyödyntämisellä. Tuomionsa kärsittyään henkilö julkaisee uuden levyn, kertoo mediassa muuttuneensa/ kääntyneensä uskoon tai jms.
Tanssiyleisö, joka koostuu tavallisen vähä- älyisistä seeprakengistä, hullaantuu tähän katuvaan eleeseen ja rientää kilvan lavoille ja levyn ostoon.
Sen levyn nimi voisi muuten olla vaikka : Taas seisoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667