Lihas- ja nivelkipuja?
aiheuttaako vajaa toiminta
6
162
Vastaukset
- ......
Kyllä voi aiheuttaa
Samoin muistiongelmia ja palelua. Oireet ovat moninaiset.
- Vajaa rouva
Minä hakeuduin aikoinaan lääkäriin kiertävistä niveloireista. tuli lähete reumalääkärille ym., mutta labroissa esille tuli kilpirauhasen vajaatoiminta. Joten todellakin voi aiheuttaa nivel- ja lihaskipuja.
- Mikä niihin auttaa?
Mulla on lievä vajis ja siihen tyroksiinilääkitys. Lonkkaa särkeny monta viikkoo, varsinkin aamusin aivan törkeesti. Päivän mittaan alkaa antaantuun, illalla oon sitte taas niinku vanha muori... Millään ei viittisi kiskoo särkylääkkeitä kourallista päivässä.
- ---@@@
Thyroxin-annostus ainakin pitäis olla riittävän korkea. Hoidetaanko sua sokeasti labra-arvojen vai myös oireiden mukaan? Onko sulla vajiksen oireita?
- Mikä niihin auttaa?
^ En tiiä oliko ketjun ap.:lle vai mulle, mutta mulla on annostus 75 mikroa, hoito sekä arvojen että oireitten mukaan. Vajiksen oireet oli kamalat, nyt niitä ei oo enää oikeestaan muita kun hiusten takkuuntumista ja kuivahko iho. Lonkan takia tarviin kohta kävelykepin. En oo sitä mihinkään telonu, särkee vaan ja oon kankee. Alkoi ihan yhtäkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398