Jos menee aamusta aikaisesta kuntosalille tekemään ensin kuntosalin puoleisen treenin (laitteet ja puntit) 40 min ja sitten vielä perään aerobisen treenin (1/2 tunnin poljenta tai fillarointi) niin pitäisikö mennä tyhjällä vatsalla? Jos jotain syö ennen lähtöä (1/2 tunnin matka salille) niin mitä kannattaisi syödä?
Mitä syötte ennen treeniaamua viimeisenä illalla ja mihin aikaan?
Vatsa tyhjänäkö
Kiitos vinkeistä
1
81
Vastaukset
- Hotjes
Itse en pysty tekemään mitään jos en syö aamulla. Vaikka monet on sitä mieltä ettei kannata syödä, mutta itsellä jäi pari kertaa treeni kesken kun tuli niin huono olo.
Syön yleensä aamulla puuroa tai muroja tai granolaa ja treeni aamuina yleensä kananmunia paistan lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499