Tämä kamppanja on valtakunnallinen ja huomenna tiistaina tapahtuma on myös Lieksassa siinä pyritään kiinnitämään huomiota talvikunnossapitoon
Tapahtuma on kansainvälisenä vammaistenpäivänä 3.12..2013
Lieksan seudun invalidit kiittävät yhteistyökumppaneita ja lögitarjoilu
Vaalit on mennyt kiitos( 43 ) ja työ jatkuu muuten Pikkujoulun merkeissä sitten pyhänä MK
Liiku helposti liukkaalla
10
173
Vastaukset
- 30 jne
Kaikenkaikkiaan aika vallan pirusti hylättyjä ääniä tuossa äänestyksessä läpi Suomen.
Muuten taisit olla 15 ehdokkaasta kolmanneksi viimeisin. Vai katoinko oikein. Onnittelen valittuja myös sinua 30 jolla oli rahaa takana lähettää kirjeitä,ja järjestön rahallinen tuki, minulla on periaate omakustanne.
Lieksan on pienenpi kaupunki kuin Joensuu
Ei Liene hylättyjä ääniä vaan esim Itäsuomen alueella oli mahdollista 3929 äänestää ,mutta äänioikeutta käytti 2067 joten äänestysprosentti oli nähtävästi 52,6 joka taisi olla jopa lapin jälkeen toiseksi suurin kun kainuu oulu 43,5
Kuitenkin asia on yhteinen joten toivon, ettei puoluepolitiikkaa sotketa ja tämä muodostuisi parjausketjuksi koska nyt on vaalit käyty ja pulinat pois MK- pulinaa lisää
Vai ei parjata. Mistähän lienet tuon ajatuksen saanut jostakin järjestön tuesta ja kirjeistä.
Ittehän tuossa kampanjan aikana sotkit nuo poliittiset kuviot sinne s24:ssä pitämääsi vaalikampanjaan. Etkös muka muista.
Lieksan puolelta mikäli olisi edes osa antanut äänensä jollekkin paikalliselle ehdokkaalle, olisi mennyt heittämällä valtuustoon.
Tänään on kansainvälinen vammaisten päivä ja kannattaa ydinasia muistaa tuo liukkaus aiheuttaa paljon korjaavia toimenpiteitä.
Tänään siis olemme mukana hyvällä asialla kiitämme joitakin toimijoita. jotka ovat huomioineet vammaisten asiat ja tarjoamme lögit yhdessä kauppaliikkeessä.
Lieksan seudun invalidien puolesta sihteeri MKMukana olen talkoillen jälleen kiitän kauppiaita hyvästä yhteistyöstä sekä myös julkisen sanan edustajaa.
Liiku helposti jäätiköllä kanppanjassa kiinnitetään huomiota ja herätellään talvikunnossapidosta vastaavia
Hyvin monet henkilöt joutuvat vangeiksi kotiinsa puutteellisen talvikunnossapidon vuoksi jolloin liikkuminen on mahdotonta.
Pyrimme vaikuttamaan asenteisiin tempauksella..
Oikein hyvää Joulun aikaa tapaamme jälleen toisissa merkeissä torstaina hyväntekijänä muistaen itsenäisyydestä sotaveteraaneille joten keskustellaan. MK- liukas ja notkea
Aikoinaan sitä kun pidettiin kimppakivaa kaverien kanssa niin aina joku pääsi liukkaille! Joko ne siitäkin tekee valtakunnallisen tapahtuman? Kiva että vanhat asiat tulee taas muotiin!
- lumumuori3
Helposti mennee, ei tarvitse kävellä, sujuttelee vaan. Kadut NIIN jäässä-
Kevätnimeen tulee yhteen kauppaan huomenna hiekkaa lisää
- ooo.
jOO pr-aITTAAN TULEE 3 REKKAKUORMAA HIEKKAA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932