Eropäivä - ja eroilta

Huhhahheijaa

Ajankohtaisella Kakkosella on "eroilta", joka alkaa klo 21.. Näyttää siltä, että jo sitä edeltävätä päivätä tulee EROPÄIVÄ. Nyt jo klo 10 mennessä on eroakirkosta.fi -palvelua käyttänyt yli 200 ihmistä.

4

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 285
    • tuhat ja yksi

Koskako erotetaan veronkeruu ?
      Mielestäni valheopille ei yhteiskuntamme kuulu kerätä varoja ,niiden ihmisten kustannuksella jotka eivät kannata tuota uskontoa, vaikka niin jotta viekööt uhrialttarille euronsa joka ikinen tilipäivä.
      Verotusta on kiristelty muutenkin ,kuka ken tämän kestää,varallisuus nousee, mutta mistä pussi vuotaa kun aina on julkisentalouden kukkaro tyhjä ja kuitenkin riittä huippuvirkojen palkkioihin ja bonuksiin ja hyvät veljet ja sisaret jakaa keskenään nuo paikat jotta kansaa hallittaisiin vääryydellä valitaan verkostosta voidellut valtiaat.
      Että ero ja vero.
      Eroilta ja yö.

• Mikä ihme siinä on, että sellaisesta instituutiosta erotaan, joka edes yrittää olla liberaali, kun Päivi Räsänen, joka edustaa fundamentalismia, sekoilee tv:ssä?

• Et-opelta

Lapset kanssa vapaaksi koulun "pakkouskonnon" kahleista, niin saavat oikeuden eli voivat vaihtaa elämänkatsomustietoon. ks. www.et-opetus.fi

LIsksi kouluun ilmoitus, että lapsi ei osallistu uskononharjoitukseen, kuten kirkkojumalanpalveluksiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1712
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1445
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      70
      1192
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1163
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      989
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      911
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    Aihe