Ajankohtaisella Kakkosella on "eroilta", joka alkaa klo 21.. Näyttää siltä, että jo sitä edeltävätä päivätä tulee EROPÄIVÄ. Nyt jo klo 10 mennessä on eroakirkosta.fi -palvelua käyttänyt yli 200 ihmistä.
Eropäivä - ja eroilta
4
60
Vastaukset
- 285
Ennen puolta päivää eroja taitaa tulla eilinen määrä 330 täyteen. Nyt jo 285 eronnutta, noin 80 puolessa tunnissa.
http://eroakirkosta.fi/static/nyt.txt - tuhat ja yksi
Koskako erotetaan veronkeruu ?
Mielestäni valheopille ei yhteiskuntamme kuulu kerätä varoja ,niiden ihmisten kustannuksella jotka eivät kannata tuota uskontoa, vaikka niin jotta viekööt uhrialttarille euronsa joka ikinen tilipäivä.
Verotusta on kiristelty muutenkin ,kuka ken tämän kestää,varallisuus nousee, mutta mistä pussi vuotaa kun aina on julkisentalouden kukkaro tyhjä ja kuitenkin riittä huippuvirkojen palkkioihin ja bonuksiin ja hyvät veljet ja sisaret jakaa keskenään nuo paikat jotta kansaa hallittaisiin vääryydellä valitaan verkostosta voidellut valtiaat.
Että ero ja vero.
Eroilta ja yö. Mikä ihme siinä on, että sellaisesta instituutiosta erotaan, joka edes yrittää olla liberaali, kun Päivi Räsänen, joka edustaa fundamentalismia, sekoilee tv:ssä?
- Et-opelta
Lapset kanssa vapaaksi koulun "pakkouskonnon" kahleista, niin saavat oikeuden eli voivat vaihtaa elämänkatsomustietoon. ks. www.et-opetus.fi
LIsksi kouluun ilmoitus, että lapsi ei osallistu uskononharjoitukseen, kuten kirkkojumalanpalveluksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059