Mä käytän Hermesetas-makeutusnestettä ihan kamalan paljon, häpeillen myönnettävä, että menee purkki päivässä... Olen siis ihan koukussa siihen. Oon aina kyttänyt sitä hirveästi, mut voisiko olla että se olisi mun turvotuksen takana? Siis nesteen kertymisen? Onko muilla ollut tällaista? Miten nopeasti neste alkoi poistumaan kun vaihdoitte Steviaan/lopetitte tuon käytön?
Hermesetas-makeutusneste
Will@
3
467
Vastaukset
- Turvokki
Kyllä makeutusaineet turvottaa! Koettu on. :-(
En nyt ihan noin paljoo kuitenkaan käyttänyt kun mainitset, mutta vähemmälläkin jo turposin!
Nyt en käytä mitään tai sit just Steviaa. Ei se varmaan kauaa mennyt että huomasi turvotuksen kadonneen. En nyt muista kun siitä on aikaa. Mutta enää en niihin koske enkä syö mitään sokerittomia karkkeja tai limsoja jne. - Will@
Kuinka paljon kiloissa sulla oli turvotusta?
- jumminjammin
Ohjeen mukaan sitä ei käytetä niin paljoa. Vähennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647