Mita mielta olette pojan nimesta Paris? Harkitsemme tata nimeksi kaksikieliselle (suomi englanti) poikavauvallemme... Nimella on sellainen historia, etta vuosia sitten minun ja hanen isansa rakkaustarina alkoi, no, nista muualta kuin Pariisista:) Mielipiteita? Onks taa cool vai ihan hullu nimi pojalle? Itse ajattelen, etta siina vaiheessa kun poika menee kouluun Paris Hilton on jo kurppainen vanha rouva, jota ei kukaan edes muista...
Pojan nimeksi Paris?
10
189
Vastaukset
- Paris Hilton
P*llusi on kurppainen, vanha ja haiseva! Ehdotan äpärälle nimeksi Turku, Tampere tai Jämsä.
- Vatipää minäkin
Paris Peruna, siis Pariisinperuna kuulostaa jo paremmalta =)
- leelia
Hyvä Lily76! Sun ? lapsestas tulee joka tapauksessa idiootti-hinttari, siis ihan sama.
Koulussa sanovat Paris panis jos osais! hähähähää - nimeksi
Ari
- hilttoni
Mullekin tuli heti vaan Paris Hilton mieleen xD
- hellanlettas sua
Samapa tuo, homopetteri siitä kuitenkin tulee jos vanhemmat ovat noin idiootteja.
- !!!
London
- Oone2
Jospa "piilottaisitte" nimen kolmanneksi?
- Turku Virtanen
Jaa miksei Jyväskylä, Tampere tai Seinäjoki, kun Suomessa kuitenkin ollaan?
- Paris-Rhone
Ylä-Volta ei olisi pöllömpi nimi tai Paris-Dakar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408