Ostetaan LP & Single -levyt Parhaaseen Hintaan. Ostan peruslevyistä keräilyharvinaisuuksiin, esim; Rock, Pop, Proge, Jazz, Psych, Punk, Folk, Heavy, Hevi, Hard Rock, Vanha Suomi Iskelmä, Funk ja Blues. KAIKKEA KANNATTAA TARJOTA. Huom! Ostan myös isommat erät ja noudan levyt hieman kauempaa.
Hakusanat: LP -levy / LP:t / Äänilevyt / Äänilevy / Vinyylit / / Vinyylilevy / Vinyylilevyt / Vinyyli / Single / Singlet
Hinta: 1000
Yhteystiedot: Jani 044-5921427 / pohjoiskaari@hotmail.com
M: Ostan Äänilevyjä Parhaaseen Hintaan!!!! /
1
134
Vastaukset
- Eero Tarujärvi
Hei !
Minulla olisi hyviä seuraavanlasia LP-levyjä joutilaan
toki myös toimivat erillis trereot jos moise kiinnostaa
ostella moisii reilulla parilladadlla eurolla lisätietoja
tässä linkissä laitteesta
http://www.tori.fi/vi/9112257.htm
LP:t
Tom Jones sings 24 great standards 2LP
The simon and garfunkel collection/17 of their all time greatest recordings
Modern tolking The 1st album
Modern tolking Let`s talk about love
ELO Time
Paul Oxley´s unit Bpth side of tne equator
TacoPutting on the ritz
ABC the lexion of love
Double dancing 2LP:tä
The dave clark five 18golden oldies
Super hits 3
Ciao italy 16 original hits&original stars
Robertino Romantica
Sam Yaffa - Pelle Almgren
K-tel prsents:Reggae music
14 beatiful melodies from moscow
Rocin party (levy ilman kantta mutta paperisessa kotelossa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831