Ostetaan LP & Single -levyt Parhaaseen Hintaan. Ostan peruslevyistä keräilyharvinaisuuksiin, esim; Rock, Pop, Proge, Jazz, Psych, Punk, Folk, Heavy, Hevi, Hard Rock, Vanha Suomi Iskelmä, Funk ja Blues. KAIKKEA KANNATTAA TARJOTA. Huom! Ostan myös isommat erät ja noudan levyt hieman kauempaa.
Hakusanat: LP -levy / LP:t / Äänilevyt / Äänilevy / Vinyylit / / Vinyylilevy / Vinyylilevyt / Vinyyli / Single / Singlet
Hinta: 1000
Yhteystiedot: Jani 044-5921427 / pohjoiskaari@hotmail.com
M: Ostan Äänilevyjä Parhaaseen Hintaan!!!! /
1
126
Vastaukset
- Eero Tarujärvi
Hei !
Minulla olisi hyviä seuraavanlasia LP-levyjä joutilaan
toki myös toimivat erillis trereot jos moise kiinnostaa
ostella moisii reilulla parilladadlla eurolla lisätietoja
tässä linkissä laitteesta
http://www.tori.fi/vi/9112257.htm
LP:t
Tom Jones sings 24 great standards 2LP
The simon and garfunkel collection/17 of their all time greatest recordings
Modern tolking The 1st album
Modern tolking Let`s talk about love
ELO Time
Paul Oxley´s unit Bpth side of tne equator
TacoPutting on the ritz
ABC the lexion of love
Double dancing 2LP:tä
The dave clark five 18golden oldies
Super hits 3
Ciao italy 16 original hits&original stars
Robertino Romantica
Sam Yaffa - Pelle Almgren
K-tel prsents:Reggae music
14 beatiful melodies from moscow
Rocin party (levy ilman kantta mutta paperisessa kotelossa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154