Troija Kuopio?

huonoin kebab

Veikkauksia miten pitkäikäinen?

Olipa kebabannos sellaista kuraa, että. Hinnat oli kohdillaan, mutta muu ei sitten.
Lounastarjous oli mahtava juoma puoleen hintaan.

Kaikki tarjoiltiin pieneltä pahvilautaselta. Lihan piti olla höyryävän kuumaa, mutta kun päälle läntättiin kylmä kaalisalaatti niin koko annos oli haalea.

Olisi pitänyt käydä ensin lukemassa eat.fi sivun arvostelut:
http://eat.fi/helsinki/troija1

11

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beachlover Turkey

Minä käydä syömässätämä suomi poika kepap troija. Minä kertoa. Ei suomi poika osaa tehdä kepap. Suomi poika palkata kaunis tyttö mutta kepap ei osaa. Minä tehdä parempi. Minun äiti opetti. Suomi poika äiti ei opeta suomi poika tehdä kuinka kepap pienenä. En minäkää perusta liike myymään hernekeitto. Miksi suomi poika luulee osata tehdä kepap?

• Hitsipollahimpi

Sooomi poika tukata kanis tutto. Mina tukata kanins poika, silla tama kulke teltassa takaa 5m.
        Miiksi Soomi poika tukata kanis tutto. aasiaki parasmampi.

• dflösdöäfsdlöfsdlfsd

Ihmetyttää, että tuo on tominut Jyväskylässä jo 80-luvulta. Jyväskyläläisillä täytyy olla huono maku.

Kuopiosta löytyy kymmenen parempaa kebabpaikaa. Eiköhän Troijan tilalla ole keväällä joku toinen kioski.

Tuollainen kuin olisi Kuopiossa:
      http://www.youtube.com/watch?v=_R9uq3gZIXY

• Röllykkä

Aikamoista paskaa oli ruoka. Ei toista kertaa.

• qwqwqwe

Eipä tullut yllätyksenä että Jyväskylän tapaisesta junttilasta saa vain huonoa kebabia. Luulivat vielä että meille kelpaa sama paska. No way jose. Täällä on totuttu vähän parempaan laatuun kun ei olla mikään Jyväskylän tapainen pikkujunttila.

• huonoin kebab

Vuoden kesti.

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/talous/tuttu-ravintola-palasi-kauppakadulle/1947666

"Ravintola Foodi on palannut entiselle paikalleen Kuopion Kauppakadulle. "

• Anonyymi

Mistä saa parhaimman kebabin ranskalaisilla?
      Sellaiset missä ranskikset on rapeita ja kebab kuivahkoa!

• Anonyymi

parempi sellanen korv gööranin
      valmis kebab ranskalais pakastepussi

• Anonyymi

sen paistaa uunissa kuivaks ja huonoks ja siitä alkaa
      haarukalla vetelemään laittaa ketsuppia ja suolaa

• Anonyymi

parempi on kun iskenderissä

• Anonyymi

Kuulostaa kyllä täysin ylivoimaiselta annokselta kuopiolaisille ravintoloille. Kuopio on Suomen kebab pääkaupunki. Sitä täällä vaihtelevan tasoisena saa joka kadunkulmassa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1545
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1052
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      883
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      865
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42
      834
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82