Kiitos entiselle työnantajalleni YT:stä!
Tein duunia 4880 EUR/kk palkalla ja työni ulkoistettiin. 7kk myöhemmin sain paikan kilpailijalta, palkkana 11500 EUR/KK, tehtävä 85% sama.
Iso kiitos suurelle suomalaiselle menneestä!
Miksi tyydyinkään niin vähään aiemmin, onneksi työnantajani herätti minut ja osasin vaatia osaamiseni mukaista palkkaa.
Kiitos YT!
4
676
Vastaukset
- saman kokenut
Näinhän se useimmiten menee eli yt ja irtisanominen on työntekijälle uusi mahdollisuus. Moni vaan käpertyy itseensä ja jää ruikuttamaan vanhan työpaikan perään huomaamatta uusia mahdollisuuksiaan.
- Onkia
Minun palkkani nousi vain 20%, mutta aloitinkin heti potkujen jälkeen uudessa firmassa. Tuskin olisin lähtenyt etsimään töitä muualta, jos ei olisi YT-arpa osunut kohdalle.
Saisi korot taas nousta, että eroraha tuottaisi pankkitilillä enemmän. - HYVÄ YT!
Juksasin... Olenkin töissä hampurilaisbaarissa pihvinpaistajana ja tienaan vain 1290 €/kk.
- Pahoillani puolestas
Hienoa että työsi on niin mielenkiintoista ja mukavaa että kerrot sen täälläkin. Säälittävää...jos noi palkka-asiat olis tuohon malliin niin et varmasti olisi täällä palstalla. Otan osaa, kasvat aikuiseksi hieman, noh, ehkä hitaasti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595