Olen 12v tyttö jota on koulukiusattu eskarista lähtien. Pääsin nyt täksi vuodeksi hyvään kouluun ja minulla on kavereita vihdoinkin. Sain vuosi sitten oman huoneenjossa isoveljeni huoneen(vuoden vanhempi) asui. Nyt joudun antamaan sen takaisin ja muuttamaan samaan huoneeseen pikkuveljen 6v ja kahen pikkusiskon 8-10v kanssa yhteiseen huoneeseen. Meillä on siis 2 huonetta toinen melko pieni ja toinen melko iso. Enkä minä todellakan halua asua yhteisessä huoneessa kolmen pikkusen kanssa. OLEN 12!!! Isoveljeni sai silloin pitää isompaa huonetta yksin koska pikkuveli hömppäröi vaa olohuoneessa ja pikkusiskot myös. Tämä on ihan kamalaa.
Ei voi
apua1
1
89
Vastaukset
- aina ei voi
Tsemppii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647