Haluaisin laajentaa kaveripiiriäni ja tutustua sateenkaareviin nuoriin aikuisiin. Baareissa on vaikea tutustua ilman että toinen luulee että haen muutakin seuraa. Setan ryhmät eivät taida tähän vuodenaikaan hirveästi kokoontua? Asun Helsingissä ja olen 21-v.
Mistä löydän lesbokavereita?
9
499
Vastaukset
- Nexus
Täytyykö olla lesbo, vai kelpaako bisse? (:
Olen 23v ja Espoosta :)- tiku1234
Mä oon uudeltamaalta myös ja olis kiva tavata muita tyyppejä :) en oikeen tunne täältä vielä ketään.
- tiku1234
tiku1234 kirjoitti:
Mä oon uudeltamaalta myös ja olis kiva tavata muita tyyppejä :) en oikeen tunne täältä vielä ketään.
Ai ja olen 21 v
- 8+12
Aloita joku joukkueurheilulaji?
- riihimäki
Kantahämeestä ja 22v!:)
- smlzicuci
Moi! Täällä kans yks 20v lesbo helsingistä! olis kiva löytää uusia kavereita, mistä löydämme toisemme:)
- ellieeeeegr
tääl kans yks 24v, aika lähelt hkii kumminkin. uusia kavereita ois kiva saada, mut löytää qruiserista evau :D
oikeesti mä alan olee jo epätoivonen. :D Mää oon 22 ja tampereelta :D uusia kavereita on aina mukava saada :)
- charlieangels234
hei upp. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614