Olen 15v mutta kohta täyttämässä 16. Tää poika asuu noin tunnin ajomatkan päässä ja on 19v Ollaan juteltu vaan netissä ja ollaan sovittu että joskus kun ollaan valmiita niin nähdään että se tulee esim tänne tai mä sinne, luultavasti se tänne. Ja ollaan myös sovittu että emme edes keskustele seurustelusuhteesta meidän välillä ennen ku ollaan nähty ja todella tutustuttu ja oon vähintään sen 16v. Eli pysytään ainakin näillä näkymin vaan kavereina. Mut olisko se niin iso ikä ero se 4v? musta se tuntuu aika isolta ikäerolta mutta hänen mielestä ei. Uskon että myöhemmällä iällä sillä ei niin ole väliä mutta nyt se kuulostaa aika isolta! Mitä mieltä edes olisitte ajatuksesta että seurustelisimme? tää poika on tosi mukava ja kuuntelee mua eikä oo puhunu mitää sellasia pervoja vaan ihan ollaan keskusteltu millasia tavotteita meil on tulevaisuudessa ja se on kannustanu mua tosi paljon opiskelemaan ym jotta pääsisin lääkikseen! ja muuten vain kerrottu itsestämme:)
onko ikäerolla niin väliä?
3
281
Vastaukset
minusta aika pieni ikäero.en vaivaisi päätäni sinuna asialla laisinkaan.
- tyttönen16
Nähkää ihmeessä vaan. Ei kannata tosiaan miettiä mitään suhdetta ennen kuin olet nähnyt hänet. Ihminen voi kasvokkain olla aika erilainen kuin miltä on netissä vaikuttanut. Mutta ei se ikäero ainakaan este ole, itse olen myös 16 ja poikaystäväni 19. Riippuu tosi paljon ihmisestä millainen ikäero on liikaa. Jotkut parikymppisetkin voi olla tosi lapsellisia, ja joku 15-vuotias todella kypsä. Mutta jos synkkaa niin mikäs siinä.
- rtgdfg
Itse olin 16-vuotiaana 7 vuotta vanhemman venäläismuijan kanssa, että ei se ikäero mikään este ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351