Onko kukaan lopettanut suhdetta tupakoinnin vuoksi? Minua häiritsee mieheni tupakointi paljon ja kärsin siitä. On aina häirinnyt, mutta alussa hän oli varma,että voi lopettaa. Nyt jo harkitsen vakavissani eroa. Pahanhajuisuus ja "kitkeryys" ovat turn offeja jo seksissä. En halua häntä enää, vaikka kaipaankin hänen kosketustaan. Mutta kun tulee lähelle, työnnän pois.
Tupakoiva/Tupakoimaton
5
203
Vastaukset
- Ei ole pakko sietää
Ehkä miehellä ei ollut aikomustakaan lopettaa tupakointia, ehkä sanoi sen vain sut saadakseen. Itse en myöskään haluaisi olla tupakoivan kanssa, on se vaan niin tympeä haju. Tupakoijat eivät itse sitä hajua huomaa, ovat vaan helposti sitä mieltä, että savuttomat vain nipottavat. Heidän kannattaakin etsiä kaltaisensa.
- Onnetar.
Joo, ja mun mies taas lopetti röökinpolton heti kun me alettiin seukkaan, eikä kuulemma ollut edes vaikeeta.
Kukin tyylillään. - toimii
kompromissa asia.vihjaa ja suora puhe pahasta hajusta voittaaa natinat.ehdota että käy savuilla parvekkeella,ja suihkussa enneku saa...
- Tupakoimaton
Vastaus nimimerkille "toimii". Juu ehdotettu on nätisti, mutta eipä mies välitä. En haluaisi enää sanoa asiasta, joten onko muuta vaihtoehtoa? Olisi kurja erota tämän vuoksi, mutta mitta alkaa olla täysi. En halua itse alkaa polttaa, joka varmasti asian ratkaisisi. Mies on myös sanonut, ettei haluaisi naista, joka polttaa.
Jos mies ei halua naista, joka polttaa.. miksi sun pitäis huolia mies, joka polttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175