Outo juttu antennipuolella?

2+7

Ostin uuden viritinvahvistimen, kun entinen Philips soitteli Nostalgia-asemaa ja jotakin ruotsinkielistä päällekkäin. Uudella toosalla Nostalgia ei kattoantennilla kuulu, mutta muita asemia löytyy vaikka kuinka paljon.
Viritin sisällä kaapin päälle lanka-antennin, ja sillä tuo Nostalgia kuuluu, mutta muut melko huonosti. Mikähän lääke on kattoantenniin paikallaan. Nostagian kuuluvuuden reuna-alueella asumme.
Antenni ja kaapeli ovat kyllä melko vanhoja, mutta miksi se vaikuttaisi juuri Nostalgiaan eikä muihin.

8

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • versio2

Mikä vahvistin kyseessä? Jos vahvarissa on verkko-ominaisuus yhdistä nettiin. Saat kaikki kanavat kuulumaan.

• 2+7

Pioneer VSK 427 se on. Vahvistavan sisäantennin jo tilasin. Toosa pitää littää telkkuun jos asetuksia alkaa peukaloimaan, ja olen haluton sitä opiskelemaan.

• versio2

Onko tuo vanhempi malli? Ei sitä tarvitse töllöön kytkeä. Netti radiota voit käyttää ihan ilman televisiota.

• 2+7

Maanataina minä sen Expertiltä ostin. Kirjaimet ovat VSX. Katselin manuaalista ettei oikein mikään onnistu ilman näyttöä telkussa. Ehkäpä se toimii jopa langattomasti reitittimen kanssa, mutta kaksi kaapelia pitää telkkuun vetää.

• versio2

Ei kyllä löydy netistä tuolla merkinnällä. Jos se on verkkosoitin, ei siihen televisiota tarvitse. Verkkokaapeli kiinni ja asetukset vahvarista kohdalleen.

• 2+7

Lopetan mallin arpomisen ja katson manuaalista. Pioneer on VSX-423-K. HDMI ja USB liittimet siinä on. Ei LAN-liitintä. Pitää etsiä ratkaisu antennipuolelta. Noiden kaupallisten asemien kanssa on huonoa, kun tuntuvat kiertävän tämän seudun. Nostalgia lähettää ohjelmaansa Porvoosta, mutta huonolla teholla itään päin. Ylen ruotsinkielinen sieltä kuuluu hyvin, tietysti.

• 2+7
        2+7 kirjoitti:

Lopetan mallin arpomisen ja katson manuaalista. Pioneer on VSX-423-K. HDMI ja USB liittimet siinä on. Ei LAN-liitintä. Pitää etsiä ratkaisu antennipuolelta. Noiden kaupallisten asemien kanssa on huonoa, kun tuntuvat kiertävän tämän seudun. Nostalgia lähettää ohjelmaansa Porvoosta, mutta huonolla teholla itään päin. Ylen ruotsinkielinen sieltä kuuluu hyvin, tietysti.

Tuohon toosaan ei saakaan liitettyä vinyylilevysoitinta. Etuvahvistimen tarvinnee. Mikä on passeli tuohon käyttöön, ja hoitaako se maajohtopuolenkin.

• jarno.o

Mikä vittu on vikana ku lähtee päälle ja sit napsahtaa ja sit napsahtaa uudestaan ja sammuu sulakkeet vaihdettu ja kone on Pioneer VSX-423-k. kertokaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60