Powershot G11 kolahti sen verran täpäkästi, että näyttö hajosi. Kamera toimii muuten normaalisti, kuvaa ja zoomaa, siirtyy hyvin kuvat koneelle ym. ja etsimen avulla voi siis käyttää. Monet asetukset vaan sitten sokkona?
Googlailin netistä tietoa, löytyi varaosia myyvästä liikkeestä uusi nestekidenäyttö hintaan 57€, ohjevideoineen (jossa kylläkin oli työn alla eri kamera). Enpä siis taida uskaltaa alkaa itse räpeltämään... http://www.mytrendyphone.com/shop/external/pages/en/lcd-en.html
Osaako kukaan arvioida, paljonko tällaisen vaihto tulisi ammattiliikkeessä maksamaan kokonaisuudessaan? (=työt tarvikkeet) Pohdin siis, kannattaako korjailla.
Vähän täytyy asiaa punnita, sillä kamera on jo vanha. Kuitenkin melko vähän käytetty, sillä on toiminut lähinnä käsilaukkukamerana satunnaisesti silloin, kun ei järkkäreitä tarvikkeineen viitsi tai voi mukanaan kuljetella. Toisaalta samaisen mallin tänpäivän version (G16) hinta näyttää olevan kummankin puolen 600€ (ja sitä pienempää laitetta aina kuitenkin tarvitsee välillä)
näyttö sökönä
powershot G11
2
110
Vastaukset
Huoltoliikkeestä riippuen tuntiveloitus on 60-80 euroa ja rahti parikymppiä ellet voi itse viedä sitä. Veikkaan kokonaiskuluiksi esim. Jas-tekniikassa150-180 euroa.
- powershot G11
ok (ei uskalla kysellä liikkeestä hinta-arvioita, kun sekin maksaa, eikä päätöstä korjauksesta ta uuden hankinnasta ole vielä tehty)
Onko muita kellään tiedossa, kuin JAS ? (HKI)
Ja toki mielipiteitä myös, kannattaako korjauttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657