On se perkele että meikäläiset joutuu maksamaa myrskyn ylityöt ja kulut
edellä Pitäs olla sellaset vakuutukset että kuluttajat ei joutua maksumieheks.perjantaina taa luvassa myrskyä että lisää korotuksia.laittakaa linjoihin vaihtovirta vaseliiniä.
ese
2
144
Vastaukset
Jos sulake palaa, vika on todennäköisimmin sisäjohtoverkossa. Ongelma siis voi johtua kotoisesta eristeviasta, eikä ymmärtämättömän tule ryhtyä johtoja vaseloimaan. Vintti pimeeksi myrskyn ajaksi! Aamun kirkastuessa sitten valoisammin ajatuksin.
- Vikavirtasuoja
No se nyt vaan on niin, että loppupelissä käyttäjä maksaa myrskytuhot. Vaikka sähköyhtiöllä olisi miten suuri vakuutus tahansa, joka korvaisi jopa voltin suuruiset jännitteeen tippumiset niin arvaappa huviksesi paljon sellainen vakuutus maksaa? Ja toinen visainen kysymys, arvaappa mistä sähkoyhtiö ottaa rahat siihen vakuutukseen. Ei ole sellaista energiayhtiötä joka voi pyöriä tappiolla, poislukien ehkä tuulivoima-alalla mutta sinne kaadetaankin verovaroja surutta, koska Vihreät on vielä toistaiseksi hallituksessa. Jyväskylässä kyllä yrittävät kovasti saada oman energiayhtiönsä nurin mutta siinäkin tuli seinä vastaan, ja nyt kaupunki joutuu laskemaan lainankorkonsa markkinatasolle energiayhtiölle antamistaan lainoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408