Hei. Olen 185cm/85kg normaalivartaloinen 36 vuotias mies ja voisin auttaa sinut raskaaksi ihan perinteisin menetelmin. Siis seksiä ovulaatiosi aikoihin, mutta ei kuppiin runkkaamista. Testeissä olen käynyt syyskuussa ja samaa vaadin myös sinulta. Olen Espoosta, mutta myös valmis matkustamaan luoksesi, jos kustannat bensat.
Arvostelijat älkää vaivautuko. Kaksi äitiä olen jo tehnyt onnelliseksi, eikä tässä ole mitään väärää.
hansu185@luukku.com
Spermanluovuttaja luonnollisella menetelmällä
NI donor
4
291
Vastaukset
- Just mikä provo
ja etkä varmaan pelkää, että nämä raskauttamasi naiset eivät hae isyyden tunnustamista ja joudutkin maksumieheksi. Maksamaan elatusmaksuja siis.
- Älä Allan yritä !!!
Espoo onkin Mikkeli ja painoindeksisi on pikemminkin 165/95 ! Ja ikää yli 50 v.
- Diudi
Kiitos! :)
- NI donor
olen valmis myös takapuoleen ampumaan lastin sisään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634