Miten selittää papit ?
Miten selittää ateistit ?
Mikä ero esim. Jalovaaran kokemuksiin demoneista sun muista ?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288632032841.html
Kummittelukokemukset
46
371
Vastaukset
- *Faith*
En ole pappi enkä ateisti, mutta vastaanpa kuitenkin.
Linkittämäsi video on harvinaisen hyvä. Vaikka kummitustaloissa otetuissa valokuvissa näkyy usein orbeja, videokuvassa leijailevat orbit ovat hyvin harvinaisia. Lisäksi se, että henki tiesi kummitustenmetsästäjän nimen, on yksi lisätodiste siitä, että demonit pystyvät lukemaan ihmisten ajatuksia (minkä moni spiritismiä pelannut tai ennustajalla käynytkin osaa kertoa).
Kummitukset ovat demonisia henkiä. Siis samoja kuin ihmisissä olevat riivaajat. Jalovaaran kanssa asialla ei ole muuta tekemistä kuin se, että hengistä saastuneessa paikassa oleskelu voi johtaa joissakin tapauksissa riivaukseen, ja toisaalta asia on myös niin päin, että riivatun henkilön läsnäolo voi aiheuttaa kummittelua (ns. poltergeist-ilmiötä).- hahhhaaaa
Pahastikin sekaisin?
- et näin
" riivatun henkilön läsnäolo voi aiheuttaa kummittelua "
Tuo on kyllä itselleni täysin uusi ja outo ajatus..!
ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 2
Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa
elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.
Se, että ihmisellä on SIELU ja kun ihminen kuolee, sielu elää edelleen ja usein nämä ns. kummittelijat ovat kuolleet hämärissä olosuhteissa, eli tapon , murhan yhteydessä, ja heitä ei ole siunattu eikä haudattu.
En löytänyt Raamatusta tätä vainajan siunaamis kohtaa, jos joku löytää niin laita tänne. - *Faith*
et näin kirjoitti:
" riivatun henkilön läsnäolo voi aiheuttaa kummittelua "
Tuo on kyllä itselleni täysin uusi ja outo ajatus..!
ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 2
Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa
elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.
Se, että ihmisellä on SIELU ja kun ihminen kuolee, sielu elää edelleen ja usein nämä ns. kummittelijat ovat kuolleet hämärissä olosuhteissa, eli tapon , murhan yhteydessä, ja heitä ei ole siunattu eikä haudattu.
En löytänyt Raamatusta tätä vainajan siunaamis kohtaa, jos joku löytää niin laita tänne.Se, että kummittelu aiheutuu vainajahengestä on hyvin harvinaista. Useimmiten maan päälle jää roikkumaan kodittomana demoni, joka asusti loisena ihmisessä ennen tämän kuolemaa. Vainajahenkien kohtaamiset ovat mahdollsia yleensä vain kuoleman hetkellä tai ihan pian sen jälkeen.
- 57434
Faith: "Kummitukset ovat demonisia henkiä",
Jahas.
Isoäitini kuoliyönä, ennen suru-uutisen saapumista, 9-vuotias veljeni heräsi mennäkseen vessaan ja matkalla näki nuoren naishahmon. Hän luuli sitä minuksi ja kutsui nimeäni, mutta hahmo käveli seinän läpi. Myöhemmin kun isoäitini poismeno oli jo tiedossa ja veljeni kertoi äidilleni näkemästään, äitini sanoi, että isoäiti oli luvannut tulla jättämään jäähyväiset lähtiessään (hän oli sairastanut vuosia ja osasimme odottaa lähtöä). Äitini myös kertoi, että isoäitini näytti nuorena kovin samanlaiselta kuin minä silloin.
Eli minkä takia "demoninen henki" näyttäytyisi pienelle pojalle, joka ei taatusti ole pelannut spiritismiä tai muutenkaan vehdannut henkivaltojen kanssa?
Kerrottakoon samalla, että ortodoksit ajattelevat, että ihmisen sielu on kuoleman jälkeen kolmen päivän ajan tietyllä tavalla kiinnittynyt tähän maailmaan. Ei siis kovin kaukaa haettu ja epäkristillinen ajatus, että vainaja voisi näyttäytyä.
- tieteellisys?
Kuinkahan hyvin esimerkiksi noista emf-mittauksista on eliminoitu pois ulkopuoliset tekijät? Herkät mittarit kun ovat todella herkkiä ja niillä saa mitattua vaikka maapallon oman sähkökentän. Ne maksavat.Halvat sitten antavat taas aika tavalla satunnaisia lukemia.
- Kyllästynyt
Maailmassa varsin todennäköisesti on asioita, joita emme vielä tiedä. Se ei tee niistä yliluonnollisia ja vastaukset niihin saataneen aikanaan. Ihan kuten vaikkapa salamat ja maanjäristykset ovat saaneet selityksensä. Minusta on vallan mahdollista, että tällaisia yliluonnolliselta vaikuttavia asioita tapahtuu, mutta niiden yliluonnollisuuteen en usko lainkaan. Vain siihen, että niiden selitysten löytäminen on vielä edessä.
Toki uskovaiset epäilemättä näkevät tässä demonejaan ja enkeleitään ja kuka ties jumaliaankin, kuten aina kautta historian. Kunnes taas selitys löytyy ja Jumala siirtyy vain 'hallitsemaan tapahtumia' tmv. - gfgffg
nimimerkki kyllästynyt
et ollenkaan tiedä asioista, joten älä ainakaan totuuden nimissä tai uskovaisten nimissä mollaten puhu.
uskon raamatun sanan ja seon Jumalasta.
olen nähnnyt erilaisia ilmiöitä useita, niisä ei ollut ns.luonnollista tippaakaan.
usein ihmiset tahraa itsensä spiritismisissä kokeiluissaan ja sen jälkeen on usein käynyt niin että beliar joukkoineen on alkanut kiusaamaan niitä ihmisiä, minun serkku tytölle mm. kävi näin.
Paholainen ja hänen joukkonsa on todellisia ja niitä ilmenemismuotoja riittää.
sellainen ihminen joka on tullut uskoon beliar lähestyy warmasti,ja koettaa saada takaisin jos ei hyvällä niin sitten pelottelemalla.
Jotta tärkein ei unohtuisi niin meidän Herramma Jeesus elää ja hän ei anna takaisin omiaan jotka on omikseen voittanut, jos ei sitten ihminen tietoisesti halua luopua.. Herrastaan.
epäuskoista ihmistä beliar ei välttämättä lähesty, koska ihminen on hänen omansa, mutta annas olla kun kaikkivaltias kutsuu niin jo beliar alkaa toimimaan, hän ei tahdo luopua omastaan. vaikka useimmat on kastettuja mutta ihminen ei halua kuulla rahtuakaan Herransa sanaa ja niin beliar saa vallan pian ja vie omansa maailmaan niin että tukka heilahtaa.Kakarana oli koulussa hetkellinen spiritismi villitys. No, kokeiltiinhan sitäkin. Mitään ei tapahtunut, ei kerrassaan mitään. En kyllä uskonutkaan, että tapahtuisi. Olisiko tuo siitä sitten johtunut? Kaverin kanssa siinä hihiteltiin ja meidän piikkiin se sitten menikin ettei mitään tapahtunut: kun ette usko.
- *Faith*
a-teisti kirjoitti:
Kakarana oli koulussa hetkellinen spiritismi villitys. No, kokeiltiinhan sitäkin. Mitään ei tapahtunut, ei kerrassaan mitään. En kyllä uskonutkaan, että tapahtuisi. Olisiko tuo siitä sitten johtunut? Kaverin kanssa siinä hihiteltiin ja meidän piikkiin se sitten menikin ettei mitään tapahtunut: kun ette usko.
Et arvaakaan, kuinka moni sanoo spiritismikokemuksestaan juuri noin: "Mitään ei tapahtunut!"
Selvästi jotain kuitenkin tapahtui, koska tunnustaudut ateistiksi. Tai sitten olit ateisti jo spiritismiä kokeillessasi, eikä silloin tietenkään mitään tapahtunut. Henkien ei tarvinnut vaivautua, kun työ oli jo tehty. - gfgffg
a-teisti kirjoitti:
Kakarana oli koulussa hetkellinen spiritismi villitys. No, kokeiltiinhan sitäkin. Mitään ei tapahtunut, ei kerrassaan mitään. En kyllä uskonutkaan, että tapahtuisi. Olisiko tuo siitä sitten johtunut? Kaverin kanssa siinä hihiteltiin ja meidän piikkiin se sitten menikin ettei mitään tapahtunut: kun ette usko.
täytyy tehdä tunnustus minunkin, soitin kerran selvännäkijälle ja hän kyllä näki minunasioistani jo puhelimessa, mutta minäkin näin hänet. minulle alkoi tapahtua asioita myöhemmin, mutta enhän minä osannut yhdistää niitä selvännäkijä naiseen. vuosia myöhemmin ymmärsin paremmin kun tulin tuntemaan Herran ja hänen sanaansa. kyllä beliar jota maailman ruhtinaaksikin sanotaan osaa harhauttaa ihmisen eli toimia niin ettei ihminen tajua tapahtunutta, beliar on tuhannen metkun mestari ja voittaa ihmisen viisauden mennen tullen ja palatessaankin.
*Faith* kirjoitti:
Et arvaakaan, kuinka moni sanoo spiritismikokemuksestaan juuri noin: "Mitään ei tapahtunut!"
Selvästi jotain kuitenkin tapahtui, koska tunnustaudut ateistiksi. Tai sitten olit ateisti jo spiritismiä kokeillessasi, eikä silloin tietenkään mitään tapahtunut. Henkien ei tarvinnut vaivautua, kun työ oli jo tehty."Selvästi jotain kuitenkin tapahtui, koska tunnustaudut ateistiksi. Tai sitten olit ateisti jo spiritismiä kokeillessasi, eikä silloin tietenkään mitään tapahtunut. Henkien ei tarvinnut vaivautua, kun työ oli jo tehty."
Ai jaa. Jumalaan en ole uskonut koskaan ymmärtääkseni. Olin siis ateisti. Kaikkiin spiritistisiin istuntoihin pitäisikin määrä yksi valvoja joka on ateisti. Tämä pelastaisi sieluja Saatanalta koska tuo Perkele pysyisi piilossa kun ateisti on paikalla. Näin sinun logiikallasi.- *Faith*
a-teisti kirjoitti:
"Selvästi jotain kuitenkin tapahtui, koska tunnustaudut ateistiksi. Tai sitten olit ateisti jo spiritismiä kokeillessasi, eikä silloin tietenkään mitään tapahtunut. Henkien ei tarvinnut vaivautua, kun työ oli jo tehty."
Ai jaa. Jumalaan en ole uskonut koskaan ymmärtääkseni. Olin siis ateisti. Kaikkiin spiritistisiin istuntoihin pitäisikin määrä yksi valvoja joka on ateisti. Tämä pelastaisi sieluja Saatanalta koska tuo Perkele pysyisi piilossa kun ateisti on paikalla. Näin sinun logiikallasi.Itse asiassa uskon, ettei mitään tapahdu, jos paikalla on joku joka saattaisi ruveta uskomaan Jumalaan tai "yliluonnolliseen" jos demoni ilmestyisi. Niinpä se pysyy piilossa.
Ja jostain syytähän sinäkin spiritismiä kokeilit. Jotain sinä halusit testata kokeilemalla sitä. Olisiko ollut jopa niin, että etsit todisteita Jumalasta tai "yliluonnollisesta"? Tai etsikö joku kaverisi? *Faith* kirjoitti:
Itse asiassa uskon, ettei mitään tapahdu, jos paikalla on joku joka saattaisi ruveta uskomaan Jumalaan tai "yliluonnolliseen" jos demoni ilmestyisi. Niinpä se pysyy piilossa.
Ja jostain syytähän sinäkin spiritismiä kokeilit. Jotain sinä halusit testata kokeilemalla sitä. Olisiko ollut jopa niin, että etsit todisteita Jumalasta tai "yliluonnollisesta"? Tai etsikö joku kaverisi?Entä jos kyse oli vain lapsen leikeistä? Itse rinnastaisin tuon jonkinlaiseen kiellettyjen leikkien leikkimiseen, olihan tiedeossa ettei sellainen oli aivan suvaittua. Se oli kuin tupakan poltto pajukossa tai näytä mulle niin näytän sulle jutut 8 vuotiaana :D
- *Faith*
a-teisti kirjoitti:
"Selvästi jotain kuitenkin tapahtui, koska tunnustaudut ateistiksi. Tai sitten olit ateisti jo spiritismiä kokeillessasi, eikä silloin tietenkään mitään tapahtunut. Henkien ei tarvinnut vaivautua, kun työ oli jo tehty."
Ai jaa. Jumalaan en ole uskonut koskaan ymmärtääkseni. Olin siis ateisti. Kaikkiin spiritistisiin istuntoihin pitäisikin määrä yksi valvoja joka on ateisti. Tämä pelastaisi sieluja Saatanalta koska tuo Perkele pysyisi piilossa kun ateisti on paikalla. Näin sinun logiikallasi.Omasta kokemuksestani voin sanoa, että pimeän puolen kokemukset voivat joko vieraannuttaa ihmisen Jumalasta tai saada hänet uskomaan yliluonnolliseen. Jos ihminen joutuu kovasti (minkä tahansa) pahan kanssa vastakkain se voi horjuttaa uskoa Jumalaan ja jopa vieraannuttaa ihmisen Jumalasta. Toisaalta aloin itse uskoa yliluonnolliseen parikymppisenä kiinnostuttuani itämaisista taistelulajeista ja osallistuttuani ns. mentalistisiin kokeiluihin (mm. ihmisen nostamiseen ylös kahdeksalla sormella). Mentalistiset kokeilut olivat silkkaa spiritismiä ja myös itämaisiin taistelulajeihin sisältyy spiritistisiä aineksia. Ei tiiliskiviä tai lankkuja omassa voimassa katkota, vaan kyseessä on ("kanavoitu") demoninen voima.
- *Faith*
a-teisti kirjoitti:
Entä jos kyse oli vain lapsen leikeistä? Itse rinnastaisin tuon jonkinlaiseen kiellettyjen leikkien leikkimiseen, olihan tiedeossa ettei sellainen oli aivan suvaittua. Se oli kuin tupakan poltto pajukossa tai näytä mulle niin näytän sulle jutut 8 vuotiaana :D
Kyllä se on monesti sitäkin. Riippuu tietenkin siitä, minkä ikäinen olit. Nuorimmat spiritismin kokeilijat, joista minä olen kuullut, ovat olleet kuusivuotiaita! Minun kouluaikoinani spiritismiä kokeiltiin yläasteella ollessa, nyt kokeilijat ovat etupäässä alakouluikäisiä.
Omatkin koulukaverini kokeilivat spiritismiä, mutta en ollut mukana. Kuulin heiltä jälkeenpäin melkoisia kauhujuttuja. Ensin homma ei ollut toiminut, mutta sittemmin se toimi liiankin hyvin, ja jotkut pelaajista olivat kysyneet hengiltä, milloin he kuolisivat. Yksi koulukavereistani sairastui pian sen jälkeen henkisesti ja teki myöhemmin itsemurhan. - gfgffg
*Faith* kirjoitti:
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että pimeän puolen kokemukset voivat joko vieraannuttaa ihmisen Jumalasta tai saada hänet uskomaan yliluonnolliseen. Jos ihminen joutuu kovasti (minkä tahansa) pahan kanssa vastakkain se voi horjuttaa uskoa Jumalaan ja jopa vieraannuttaa ihmisen Jumalasta. Toisaalta aloin itse uskoa yliluonnolliseen parikymppisenä kiinnostuttuani itämaisista taistelulajeista ja osallistuttuani ns. mentalistisiin kokeiluihin (mm. ihmisen nostamiseen ylös kahdeksalla sormella). Mentalistiset kokeilut olivat silkkaa spiritismiä ja myös itämaisiin taistelulajeihin sisältyy spiritistisiä aineksia. Ei tiiliskiviä tai lankkuja omassa voimassa katkota, vaan kyseessä on ("kanavoitu") demoninen voima.
Pimeistä voimista puhetta nyt ollut ja tahdon kertoa nyt enkeleistä.
Enkelit on Jumalan taivaallista väkeä ja usein hekin toimivat, mutta heidän toimintaa ei aina huomaa.
Jos enkeleitä ei olisi niin minä olisin jo kuollut oman ymmärrykseni mukaan -94.
Ajoin tiellä huomattavaa ylinopeutta jota en ylensä harrasta, tielle hyppäsi iso hirvi ja se jäi poikittain seisomaan ja vei tiestä huomattavan osan.
Sanoin varmaan ääneen että nyt se sitten on lähdön hetki.
Otin kädet pois ratilta kokonaan ja annoin mennä koska ei ollut enää mitään tehtävissä ja kuolema tulee hetken päästä, joten antaa olla.
Mutta kävi toisin, katsoin kummissani kun auton ratti yhtäkkiä kääntyi rajusti vasemmalle ja väistö hirvestä, ja saman tien palasi voimakaasti ratti takaisin kun olin päässyt ohi hirvestä, en vielä muutamaan hetkeen ottanu ratista kiinni kun olin niin hämmästynyt.
Sitten tajusin että tilanne onkin jo ohi ja otin itse ratin käteeni ja matka jatkui.
puiolivuotta myöhemmin kapealla soratiellä ajelin ja alkoi autoni mennä väkisin tieltä pois, koetin vääntää ratista tielle mutta ei onnistunu, se joka otti ratin hallintaansa oli vahvempi kuin minä, nopeus ei silloin ollu kuin n.40km/h.
Ihmettelin miksi näin käy ja syy selvisi pian, mäen alta tuli nissan n.100km/h nopeutta.
Jos olisin ollut tiellä silloin niin ymmärrykseni mukaan nopea kuolema olisi koittanut silloinkin.
Eli kyllä Herramme pitää meistä huolta enkeliensäkin voimalla. - 2 + 2
*Faith* kirjoitti:
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että pimeän puolen kokemukset voivat joko vieraannuttaa ihmisen Jumalasta tai saada hänet uskomaan yliluonnolliseen. Jos ihminen joutuu kovasti (minkä tahansa) pahan kanssa vastakkain se voi horjuttaa uskoa Jumalaan ja jopa vieraannuttaa ihmisen Jumalasta. Toisaalta aloin itse uskoa yliluonnolliseen parikymppisenä kiinnostuttuani itämaisista taistelulajeista ja osallistuttuani ns. mentalistisiin kokeiluihin (mm. ihmisen nostamiseen ylös kahdeksalla sormella). Mentalistiset kokeilut olivat silkkaa spiritismiä ja myös itämaisiin taistelulajeihin sisältyy spiritistisiä aineksia. Ei tiiliskiviä tai lankkuja omassa voimassa katkota, vaan kyseessä on ("kanavoitu") demoninen voima.
*Faith*
" itämaisiin taistelulajeihin sisältyy spiritistisiä aineksia. Ei tiiliskiviä tai lankkuja omassa voimassa katkota, vaan kyseessä on ("kanavoitu") demoninen voima. "
Muuten olen kanssasi liki kaikesta samaa mieltä, myös siitä että Itämaisiin taistelulajeihin saattaa sisältyä pimeitä voimia, mutta tiiliskivien ja lankkujen katkomisessa käytetään silkkaa tekniikkaa jonka takia se toimii.
Samoin hento naisjudoka voi heittää lattiaan ison miehen, jos osaa käyttää oikein tekniikkaa. Tähän en sekottaisi uskoa. - Kyllästynyt
"Uskovaisten nimissä mollaten puhu". En edes tiedä, mitä yrität tuolla tarkoittaa. Lähinnä vaikuttaa, kuin arvelisit minun teeskentelevän uskovaista, mutta viestini tuskin tuollaisesta viitteitä antaa.
Joo näinhän se on aina mennyt. Sairaudet olivat demonien aiheuttamia, esim. epileptikko oli selkeästi riivattu jne. Tämän uskovaiset tiesivät ihan varmaksi, näkihän sen. Niin, kunnes ne syyt sitten aikanaan selvisivät.
Näissä 'yliluonnollisissa' asioissa tuppaa olemaan valtaosa kukkua ja kuvitelmaa, mutta jos jäljelle jotain jää, kyllä se aikanaan selviää. Varmasti 'beliar' sitten keksii jotain muuta, eikös vaan. gfgffg kirjoitti:
Pimeistä voimista puhetta nyt ollut ja tahdon kertoa nyt enkeleistä.
Enkelit on Jumalan taivaallista väkeä ja usein hekin toimivat, mutta heidän toimintaa ei aina huomaa.
Jos enkeleitä ei olisi niin minä olisin jo kuollut oman ymmärrykseni mukaan -94.
Ajoin tiellä huomattavaa ylinopeutta jota en ylensä harrasta, tielle hyppäsi iso hirvi ja se jäi poikittain seisomaan ja vei tiestä huomattavan osan.
Sanoin varmaan ääneen että nyt se sitten on lähdön hetki.
Otin kädet pois ratilta kokonaan ja annoin mennä koska ei ollut enää mitään tehtävissä ja kuolema tulee hetken päästä, joten antaa olla.
Mutta kävi toisin, katsoin kummissani kun auton ratti yhtäkkiä kääntyi rajusti vasemmalle ja väistö hirvestä, ja saman tien palasi voimakaasti ratti takaisin kun olin päässyt ohi hirvestä, en vielä muutamaan hetkeen ottanu ratista kiinni kun olin niin hämmästynyt.
Sitten tajusin että tilanne onkin jo ohi ja otin itse ratin käteeni ja matka jatkui.
puiolivuotta myöhemmin kapealla soratiellä ajelin ja alkoi autoni mennä väkisin tieltä pois, koetin vääntää ratista tielle mutta ei onnistunu, se joka otti ratin hallintaansa oli vahvempi kuin minä, nopeus ei silloin ollu kuin n.40km/h.
Ihmettelin miksi näin käy ja syy selvisi pian, mäen alta tuli nissan n.100km/h nopeutta.
Jos olisin ollut tiellä silloin niin ymmärrykseni mukaan nopea kuolema olisi koittanut silloinkin.
Eli kyllä Herramme pitää meistä huolta enkeliensäkin voimalla.Erikoinen reaktio: tuo ratista irti päästäminen. Vaistomainen refleksi kun on kyllä väistää hirven kokoista elukkaa, se on niin selkäytimessä, että sen refleksin vuoksi jokunen kanikin on säilyttänyt henkensä ja kuljettaja menehtynyt. Ja jos on ollut aikaa puhua kokonaisia lauseita ja tehdä päätös olla väistämättä niin olisiko ollut aikaa väistääkin? Onkohan muistikuvasi ihan oikea?
- *Faith*
2 + 2 kirjoitti:
*Faith*
" itämaisiin taistelulajeihin sisältyy spiritistisiä aineksia. Ei tiiliskiviä tai lankkuja omassa voimassa katkota, vaan kyseessä on ("kanavoitu") demoninen voima. "
Muuten olen kanssasi liki kaikesta samaa mieltä, myös siitä että Itämaisiin taistelulajeihin saattaa sisältyä pimeitä voimia, mutta tiiliskivien ja lankkujen katkomisessa käytetään silkkaa tekniikkaa jonka takia se toimii.
Samoin hento naisjudoka voi heittää lattiaan ison miehen, jos osaa käyttää oikein tekniikkaa. Tähän en sekottaisi uskoa.Osittain tekniikkaa, osittain kanavoitua energiaa. Itämaisten taistelulajien harjoittajat toimivat periaatteessa samoin kuin meediot. He antavat oman kehonsa tilapäisesti demonisten henkien valtaan. (Sama tapahtuu spontaanisti myös riivaustiloissa, ja olet varmasti kuullut sanonnan "hullulla on hullun voimat".) Demonisen voiman käyttämisen itämaisissa taistelulajeissa tunnistaa siitä, että henkiä häiritsee esim. se, jos joku läsnäolijoista rukoilee. Silloin lankut jäävät katkomatta ja tiiliskivet pilkkomatta!
- *Faith*
*Faith* kirjoitti:
Osittain tekniikkaa, osittain kanavoitua energiaa. Itämaisten taistelulajien harjoittajat toimivat periaatteessa samoin kuin meediot. He antavat oman kehonsa tilapäisesti demonisten henkien valtaan. (Sama tapahtuu spontaanisti myös riivaustiloissa, ja olet varmasti kuullut sanonnan "hullulla on hullun voimat".) Demonisen voiman käyttämisen itämaisissa taistelulajeissa tunnistaa siitä, että henkiä häiritsee esim. se, jos joku läsnäolijoista rukoilee. Silloin lankut jäävät katkomatta ja tiiliskivet pilkkomatta!
Tämä spiritismijuttu kannattaa lukea:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11860492/#comment-65029519
Demonisia henkiä voi häiritä jopa se, jos pentagrammi seisoo kahdella sakaralla! - gfgffg
a-teisti kirjoitti:
Erikoinen reaktio: tuo ratista irti päästäminen. Vaistomainen refleksi kun on kyllä väistää hirven kokoista elukkaa, se on niin selkäytimessä, että sen refleksin vuoksi jokunen kanikin on säilyttänyt henkensä ja kuljettaja menehtynyt. Ja jos on ollut aikaa puhua kokonaisia lauseita ja tehdä päätös olla väistämättä niin olisiko ollut aikaa väistääkin? Onkohan muistikuvasi ihan oikea?
Moi a-teisti. kyllä muistini toimi silloin, ja toimii vieläkin. jos vauhtia on paljon ja hirvi hyppää tielle 100 metrin päästä niin ei paljo ole tehtävissä, kerkesin reakoida mutta kävi niin kuin kerroin.
Ratista päästäminen oli ehkä luovuttamisen reaktio, en tiedä.
Jos ei apuvoimaa olisi ollut niin, en kirjoittelisi tässä.
En pakota ketään uskomaan tätä, totean vain että näin kävi.
tapahtuneen jälkeen en ollut panikissa tms, täysin rauhallinen, - gfgffg
Kyllästynyt kirjoitti:
"Uskovaisten nimissä mollaten puhu". En edes tiedä, mitä yrität tuolla tarkoittaa. Lähinnä vaikuttaa, kuin arvelisit minun teeskentelevän uskovaista, mutta viestini tuskin tuollaisesta viitteitä antaa.
Joo näinhän se on aina mennyt. Sairaudet olivat demonien aiheuttamia, esim. epileptikko oli selkeästi riivattu jne. Tämän uskovaiset tiesivät ihan varmaksi, näkihän sen. Niin, kunnes ne syyt sitten aikanaan selvisivät.
Näissä 'yliluonnollisissa' asioissa tuppaa olemaan valtaosa kukkua ja kuvitelmaa, mutta jos jäljelle jotain jää, kyllä se aikanaan selviää. Varmasti 'beliar' sitten keksii jotain muuta, eikös vaan.Moi kyllästynyt
En oikeastaan luullut mitään, ne sanat tahtoo joskus karata. anteeksi.
Halusi vain kertoa mitä minulle on tapahtunut ja os se olisi jollekkin hyödyksi. - mnjbhgv
Jeesus ei uskkonut eikä ollut uskovainen vaan Jumalallisuuden tiedossa!
Ilmeisesti uskovaisilla on vaikea ymmärtää ja tunnustaa tuo totuutena. - *Faith*
a-teisti kirjoitti:
Erikoinen reaktio: tuo ratista irti päästäminen. Vaistomainen refleksi kun on kyllä väistää hirven kokoista elukkaa, se on niin selkäytimessä, että sen refleksin vuoksi jokunen kanikin on säilyttänyt henkensä ja kuljettaja menehtynyt. Ja jos on ollut aikaa puhua kokonaisia lauseita ja tehdä päätös olla väistämättä niin olisiko ollut aikaa väistääkin? Onkohan muistikuvasi ihan oikea?
Minä olen kuullut yhdestä sellaisestakin tapauksesta, että autokolarissa juuri törmäyshetkellä kuljettaja tunsi enkelin nostavan hänet käsillään ilmaan pois kuljettajan paikalta. Muuten hän olisi ehkä kuollut.
- gfgffg
kaikki mikä ei perustu Jumalan sanaan niin on beliaarista lähtöisin, ihmisellä ei ole omia mahdollisuuksia voittaa beliaria.
Jumalan sanaa se ei voi sietää ja sen on paettava.
Ristillä golgatalla Jeesus kärsi maksoi meidä velkaamme niin silloin beliar luuli voittaneensa mutta kärsikin suurimman tappionsa ja sen pää murskattiin, mutta beliar elää ja voimissaan vielä on ja jalopeuran tavoin se raastaa ihmisiä valtaansa jos se vain saa.
jos unohdat Jumalan sanan niin silloin sinulle käy niin. se on väistämätön tosiasia. - xyfg
Jos jokaiselle yliluonnolliselle tempaukselle tai väittämälle asetettaisiin täyspäisten tiedemiesten ryhmä tapausta tutkimaan niin kaikille löytyisi selitys .
- 1+4
Selitys on yksinkertainen;
Suomessakin on yllättävän monta ihmistä, jotka oikeasti uskovat henkimaailman ja kummittelun olevan oikeita ilmiöitä. Mitä tästä voi muuta todeta, että järki ja järjen käyttö on rajallinen luonnonvara.
Huijattavia ja huijareita riittää. On suuri vääryys antaa hölmöjen pitää rahansa. ;) - Totuuden.P
Kotipaikkakunnallani eräässä talossa oli vastaavanlaisia ilmiöitä, yöllä outoja ääniä, liikettä, astioiden kolinaa ja päätön ihminenkin siellä kerrotaan nähneen. Talo oli vuokrakäytössä ja vuokralaiset vaihtuvat siellä tiuhaan.
Eräänä kesänä sinne oli majoittunut kaksi pappia ja kun myöhemmin eräs henkilö asiasta kiinnostuneena kysyi heidän kuulumisiaan ja kuinka he olivat talossa viihtyneet, niin kertomansa mukaan papitkaan eivät siellä saaneet rauhassa asua ja olivat ihmetelleet sitä häirintää, minkä kohteeksi olivat joutuneet.
Tämä kaikki siitäkin huolimatta, että olivat pappeja ja eivätkä tienneet etukäteen asunnon menneisyydestä mitään, kun vieraspaikkakuntalaisia olivat.
Pappien poismenon jälkeen tuo kummitusasunto vuokrattiin sitten eräälle uskovalle vahalle miehelle.
Aikojen päästä tuo sama kysymys esitettiin hänelle, kuulijoiden yllätykseksi vastaus olikin nyt "Olen saanut asua siellä kaikessa rauhassa ilman mitään häiriötä".
Ajatella saa-tana on tuhonnut suuria kansoja ja hänen edessään ovat monet kuninkaat ja keisaritkin vapisseet ja sitten jonkun uskovan mummon tai vähäiseltä näyttävän papan edestä tuon kansojen kukistajan on lähdettävä.
Kuinka suuri voima onkaan sen henkilön apuna joka koko sydämestään antautuu palvelemaan Herraa. Olen pitkälti samaa mieltä kuin nimimerkki ”Kyllästynyt”.
”Maailmassa varsin todennäköisesti on asioita, joita emme vielä tiedä. Se ei tee niistä yliluonnollisia ja vastaukset niihin saataneen aikanaan.”
Tosin kyllä uskon että on siinä mielessä yliluonnollisia asioita, etteivät ne ole selitettävissä. Niitä on kuitenkin hyvin pieni osa, joten kannatan kriittisyyttä, ettei se oma mielikuvitus ota liikaa valtaa.
Ihminen on kiinnostunut ja viehättänyt asioista, joita se ei ymmärrä tai joita voi kutsua yli luonnon oleviksi eli henkimaailman jutuiksi. Se yhä viehättää vaikka tietoa ja rationalistista maailmankuvaa on opetettu runsain määrin. Se vian vetää puoleensa.
Siinä on yksi syy, miksi uskonnot sekä muu henkimaailman jutut tulevat säilymään? Siksi kai yhä useampi ateisti ei omaa materialistista maailmankatsomusta, koska on halunnut säilyttää tien mystiikkaan, selittämättömään tai yliluonnolliseen.
Oma näkemykseni on että ihmisillä on kyky, jolla he ovat yhteydessä johonkin suurempaan, minkälainen Jumala on. Me tiedämme että näin on. Emme vain osaa pukea sitä ihmisen ajatuksiin, sillä ajattelumme on aina rajoittunutta. Koetamme selittää niitä mielikuvituksen turvin. Eikä siinä sinällään ole pahaa.
Jos kuitenkin hylkäämme sen totuuden, minkä olemme saaneet selville ja täytämme sen omilla kuvitelmillamme, siitä voi koitua pahaa. Etenkin jos hallitsemattomasti ja kritiikittömästi omaksumme ihan mitä tahansa selityksiä. Silloin voi hämärtyä totuuden ja valheen raja – tai kuvitelmien raja.- *Faith*
Minkä auktoriteetin nojalla valistuksen ajalla yleistynyt rationalistinen maailmankuva ja siihen pohjautuva positivistinen ajattelu olisivat todenmukaisempia kuin Raamatun opettama maailmankuva ja ajattelu?
Ei kai mummomuori vaan palvo Jumalan sijasta ihmistä? *Faith* kirjoitti:
Minkä auktoriteetin nojalla valistuksen ajalla yleistynyt rationalistinen maailmankuva ja siihen pohjautuva positivistinen ajattelu olisivat todenmukaisempia kuin Raamatun opettama maailmankuva ja ajattelu?
Ei kai mummomuori vaan palvo Jumalan sijasta ihmistä?Ei kai siinä ole palvomisesta kyse? Omituinen ajatuskin.
Totta kai tiedämme enemmän kuin Raamatun synnyn aikakautena tiedettiin. Kyllä vain sinäkin luotat siihen, että antibiootit toimii parantavammin kuin esim. kuppaus? Tiedät miksi sairastutaan ja osaat sen mukaisesti myös hoitaa sairautta.
Emme tiedä läheskään kaikkea vielä, mutta ei heitä lasta pesuveden mukana pois.- *Faith*
mummomuori kirjoitti:
Ei kai siinä ole palvomisesta kyse? Omituinen ajatuskin.
Totta kai tiedämme enemmän kuin Raamatun synnyn aikakautena tiedettiin. Kyllä vain sinäkin luotat siihen, että antibiootit toimii parantavammin kuin esim. kuppaus? Tiedät miksi sairastutaan ja osaat sen mukaisesti myös hoitaa sairautta.
Emme tiedä läheskään kaikkea vielä, mutta ei heitä lasta pesuveden mukana pois.En usko, että me loppujen lopuksi olemme yhtään fiksumpia kuin Raamatun aikoina eläneet ihmiset. Olemme vaan perehtyneet eri asioihin. Saatamme tietää paljon esim. tekniikasta, mutta samaan aikaan yhä useammalla ihmisellä elämän perustaidot ovat hukassa. Esim. muutama päisä sitten iltapäivälehdissä kerrottiin suomalaisesta naisyrittäjästä, joka ei ymmärtänyt olevansa raskaana ennen kuin hänelle syntyi 3,7-kiloinen tyttövauva! Iloinen perhetapahtuma, mutta kyllä naisen täytyy olla meko kiireinen ja tietämätäön, jos ei oivalla olevansa viimeisillään raskaana!
Minä luen usein Raamatun kirjoja suuren hämmästyksen vallassa. Ihmettelen sitä, kuinka terävästi Raamatun ajan ihmiset oivalsivat elämän kokonaisuuden ja perustotuudet. Maallisen mammonan perässä kieli pitkällä juokseva nykyihminen ei kovinkaan syvällistä elämänviisautta tuota! Sukupolviemme perintö jäkipolville tulee olemaan ennennäkemättömän köyhä! - *Faith*
*Faith* kirjoitti:
En usko, että me loppujen lopuksi olemme yhtään fiksumpia kuin Raamatun aikoina eläneet ihmiset. Olemme vaan perehtyneet eri asioihin. Saatamme tietää paljon esim. tekniikasta, mutta samaan aikaan yhä useammalla ihmisellä elämän perustaidot ovat hukassa. Esim. muutama päisä sitten iltapäivälehdissä kerrottiin suomalaisesta naisyrittäjästä, joka ei ymmärtänyt olevansa raskaana ennen kuin hänelle syntyi 3,7-kiloinen tyttövauva! Iloinen perhetapahtuma, mutta kyllä naisen täytyy olla meko kiireinen ja tietämätäön, jos ei oivalla olevansa viimeisillään raskaana!
Minä luen usein Raamatun kirjoja suuren hämmästyksen vallassa. Ihmettelen sitä, kuinka terävästi Raamatun ajan ihmiset oivalsivat elämän kokonaisuuden ja perustotuudet. Maallisen mammonan perässä kieli pitkällä juokseva nykyihminen ei kovinkaan syvällistä elämänviisautta tuota! Sukupolviemme perintö jäkipolville tulee olemaan ennennäkemättömän köyhä!Sorry. Paljon kirjoitusvirheitä. Ei lukulaseja. :(
*Faith* kirjoitti:
En usko, että me loppujen lopuksi olemme yhtään fiksumpia kuin Raamatun aikoina eläneet ihmiset. Olemme vaan perehtyneet eri asioihin. Saatamme tietää paljon esim. tekniikasta, mutta samaan aikaan yhä useammalla ihmisellä elämän perustaidot ovat hukassa. Esim. muutama päisä sitten iltapäivälehdissä kerrottiin suomalaisesta naisyrittäjästä, joka ei ymmärtänyt olevansa raskaana ennen kuin hänelle syntyi 3,7-kiloinen tyttövauva! Iloinen perhetapahtuma, mutta kyllä naisen täytyy olla meko kiireinen ja tietämätäön, jos ei oivalla olevansa viimeisillään raskaana!
Minä luen usein Raamatun kirjoja suuren hämmästyksen vallassa. Ihmettelen sitä, kuinka terävästi Raamatun ajan ihmiset oivalsivat elämän kokonaisuuden ja perustotuudet. Maallisen mammonan perässä kieli pitkällä juokseva nykyihminen ei kovinkaan syvällistä elämänviisautta tuota! Sukupolviemme perintö jäkipolville tulee olemaan ennennäkemättömän köyhä!Totta että Raamattu sisältää paljon elämänviisauksia. Ei se vain poista sitä tosiasiaa, että on siellä paljon aikansa käsityksiäkin. Elämän perustaidot? No, niitä ei ennen kyselty eikä niitä aina ollutkaan – jos vertaa mitä nykyaika vaatii. Mutta kyllä siinä mielessä, että harva enää osaa kasvattaa ruokansa tai hankkia lihansa metsästä, säilöä ilman sähköä ja lisäaineita – tai tehdä vaatteensa langankehräyksestä alkaen.
Ei se niin epätavallista ole, ettei nainen tiedä olevansa raskaana. Ei kaikilla tule oireita tai edes näy koko raskaus. Mutta kyllä jokainen tietää sen, miten raskaaksi tullaan. En usko että kukaan ajattelee niin että mies antaa sikiön siemenen ja lapsi vain kiinnittyy sitten kohtuun, kuten ammoin ajateltiin.- *Faith*
mummomuori kirjoitti:
Totta että Raamattu sisältää paljon elämänviisauksia. Ei se vain poista sitä tosiasiaa, että on siellä paljon aikansa käsityksiäkin. Elämän perustaidot? No, niitä ei ennen kyselty eikä niitä aina ollutkaan – jos vertaa mitä nykyaika vaatii. Mutta kyllä siinä mielessä, että harva enää osaa kasvattaa ruokansa tai hankkia lihansa metsästä, säilöä ilman sähköä ja lisäaineita – tai tehdä vaatteensa langankehräyksestä alkaen.
Ei se niin epätavallista ole, ettei nainen tiedä olevansa raskaana. Ei kaikilla tule oireita tai edes näy koko raskaus. Mutta kyllä jokainen tietää sen, miten raskaaksi tullaan. En usko että kukaan ajattelee niin että mies antaa sikiön siemenen ja lapsi vain kiinnittyy sitten kohtuun, kuten ammoin ajateltiin.Joo, olen vahvasti sitä mieltä, etteivät ihmiset eivät ole tänä päivänä sen älykkäämpiä kuin aiemminkaan eikä aivokapasiteettimmekaan ole tiettävästi aiempaa suurempi. Olisin myös erittäin varovainen sanomaan, että Raamatussa olisi asioita, jotka eivät pidä enää paikkaansa. Raamatun tietämys kun on kokemusperäistä tietoa, eikä meillä ole mitään mahdollisuutta sanoa, että Raamatun ajan ihmisten kokemukset olisivat olleet vääriä.
- ertyuyas
*Faith* kirjoitti:
Joo, olen vahvasti sitä mieltä, etteivät ihmiset eivät ole tänä päivänä sen älykkäämpiä kuin aiemminkaan eikä aivokapasiteettimmekaan ole tiettävästi aiempaa suurempi. Olisin myös erittäin varovainen sanomaan, että Raamatussa olisi asioita, jotka eivät pidä enää paikkaansa. Raamatun tietämys kun on kokemusperäistä tietoa, eikä meillä ole mitään mahdollisuutta sanoa, että Raamatun ajan ihmisten kokemukset olisivat olleet vääriä.
Lukuisat tutkimukset kertovat toista. Sitä, että älykkyys on kasvanut. Älykkyystestejäkin on jouduttu rukkaamaan hankalimmiksi jotta keskimääräinen älykkyysosamäärä pysyttelisi siinä sadassa.
*Faith* kirjoitti:
Joo, olen vahvasti sitä mieltä, etteivät ihmiset eivät ole tänä päivänä sen älykkäämpiä kuin aiemminkaan eikä aivokapasiteettimmekaan ole tiettävästi aiempaa suurempi. Olisin myös erittäin varovainen sanomaan, että Raamatussa olisi asioita, jotka eivät pidä enää paikkaansa. Raamatun tietämys kun on kokemusperäistä tietoa, eikä meillä ole mitään mahdollisuutta sanoa, että Raamatun ajan ihmisten kokemukset olisivat olleet vääriä.
Ihmiset ovat harjaantuneempia myös käyttämään aivokapasiteettiaan, sillä tarvitaanhan sitä nyky-yhteiskunnan moninkertainen määrä verrattuna Raamatun ajan ihmisiin. Samoin tiedon määrä sekä laatu on aivan jotain toista, tuolloin ei ehkä edes 50 v omannut sellaista määrää tai laatua mitä tämän päivän 20v.
- *Faith*
mummomuori kirjoitti:
Ihmiset ovat harjaantuneempia myös käyttämään aivokapasiteettiaan, sillä tarvitaanhan sitä nyky-yhteiskunnan moninkertainen määrä verrattuna Raamatun ajan ihmisiin. Samoin tiedon määrä sekä laatu on aivan jotain toista, tuolloin ei ehkä edes 50 v omannut sellaista määrää tai laatua mitä tämän päivän 20v.
Mutta mitä maallisella tiedolla, kun länsimainen hyvinvointivaltion kansalainen on kadottanut pohjakosketuksen elämäänsä ja voi huonommin kuin koskaan ennen?
*Faith* kirjoitti:
Mutta mitä maallisella tiedolla, kun länsimainen hyvinvointivaltion kansalainen on kadottanut pohjakosketuksen elämäänsä ja voi huonommin kuin koskaan ennen?
No, sitä maallista tietoa sinäkin käytät. Eikä todellakaan tuollainen henkimaailman kanssa askarteleminen tuo hyvinvointia. Eli kannattaa siihen käyttää maallista tietoa ja olla kriittinen kaiken sellaisen yliluonnollisen suhteen, minkä voimme jo selittää muutoin.
- *Faith*
mummomuori kirjoitti:
No, sitä maallista tietoa sinäkin käytät. Eikä todellakaan tuollainen henkimaailman kanssa askarteleminen tuo hyvinvointia. Eli kannattaa siihen käyttää maallista tietoa ja olla kriittinen kaiken sellaisen yliluonnollisen suhteen, minkä voimme jo selittää muutoin.
Sinä et tiedä minun hyvinvoinnistani yhtään mitään. :)
- *Faith*
mummomuori kirjoitti:
Ihmettelen vain aina sitä, ettei sinun kanssasi voi koskaan keskustella ilman että rupeat tavalla tai toisella alistamaan keskustelukumppaniasi.
Ja lisättäköön vielä, että minä olen joutunut "askartelemaan henkimaailman kanssa" ihan vain sen vuoksi, että olen maallisten asioiden (esim. tulon hankkimisen) vuoksi päätynyt sellaisiin paikkoihin, joissa on kummitellut. Se ei ole ollut oma valintani enkä ole tutkinut ko. asioita mielenkiinnosta, vaan käytännön tilanteen sanelemasta pakosta.
- Avara henki
Eivät ne mitään kummituksia ole, jotka siellä Tampereella ovat. Herkemmät ihmiset kokevat joka päivä ympärillään vastaavia kokemuksia, ja eikä heidän järjessään mitään vikaa ole. Meidän pitää oppia ymmärtämään se, että on myös olemassa toinen ns. henkinen maailma, emmekä pysty sitä mitenkään näkemään rajoittuneen näkökykymme vuoksi. Esimerkiksi, kun lähiomainen tai ystävä kuolee, niin voimme tuntea hänen läsnäolonsa luonamme muutaman päivän ajan hänen poismenonsa jälkeen. Uskokaa tai älkää, hän on siinä lähellämme, muttei voi puhua enää meille, koska fyysinen keho puuttuu.
Helsingissä Unioninkatu 38:ssa oli aikoinaan HUSin Neljäs sisätautien klinikka ja samainen rakennus toimi aikoinaan venäläisten orpojen ja nuorten miesten kouluna. Rakennus oli myös sairaalana näille, ja siellä "kummitteli". Esimerkiksi fysioterapian tytöt eivät uskaltaneet jäädä taloon myöhään töihin, koska käytäviltä kuului askelten ääniä ja aivan kuin joku olisi koskettanut heitä apua pyytäen.
http://kulttuuriymparisto.nba.fi/netsovellus/rekisteriportaali/rapea/read/asp/r_kohde_historia_list.aspx?KOHDE_ID=200170
Itse olin vatsavaivojen takia HUSin IV sisätautien klinikalla. Heräsin keskellä yötä siihen, että joku nyki olkapäästä, ja kun avasin silmäni, näin sänkyni vieressä venäläisiin sotilasasuihin pukeutuneita miehiä, joilla oli verisiä siteitä päässä ja muualla kehossaan. Luulin tulleeni hulluksi, mutta sitten kun kerroin tästä yöllisestä näkemästäni asiasta lääkärille, niin hän sanoi, että vastaavia kokemuksia tässä talossa on ollut paljon muillakin potilailla.
En tiennyt talon historiasta yhtään mitään, mutta tämä lääkäri kertoi sitten, että tämä talo oli toiminut venäläisten sotilassairaalana, ja siellä on tapahtunut yhtä sun toista.
Avartakaa mielenne, ja kokekaa myös henkien maailma ympärillänne, sillä muut ulottuvuudet ovat täyttä totta. Me emme yleensä hyväksy mitään muuta kuin sen, minkä omin silmin näemme ja minkä järkemme ymmärtää, mutta on muutakin sellaista, mitä me emme hyväksy.- *Faith*
Niin aloituksen videon kansalaissodan aikainen vankileiri kuin entiset sotasairaalatkin ovat mitä tyypillisimpiä kummittelupaikkoja. Minulla on omakohtaista kokemusta niin entisestä vankileiristä kuin sotasairaalastakin. Entiseen vankileiriin liittyi harvinaisen raakaa historiaa ja sotasairaalassa oli kuollut monta nuorta miestä. Entisessä sotasairaalassa kummitteli päivittäin ja monin eri tavoin. Entisellä vankileirillä harvemmin, mutta kaikki kummitushavainnot olivat kahteen eri ihmishahmoon liittyviä näköhavaintoja.
- Ei kummituksia
Yhden henkilön kokemus jostain "kummituksesta" on aina rajallinen kokemus. Siitä ei voi vetää mitään johtopäätöstä kuin että se on vain unenomaista harhaa tai henkilön jonkinlaista väliaikaista hulluutta. Jokainenhan väsyneenä yöllä autoa ajava , jos vielä on vaikkapa lumisade, saattaa unen ja toden rajamailla nähdä "hirven" menevän tien poikki vaikkei mitään todellisuudessa tapahtuisikaan. Sitten on vielä näitä "kummittelijoita", veijareta jotka tietäessään jonkun herkkäuskoisen olevan paikassa, joista on kummitustarinoita,ja jotka menevät ja tekevät "todeksi" kummittelun.Mitään demoneita tai muita sielun harhailijoita ei ole eikä mitään muitakaan kummituksia psyykkisesti ehjälle ihmiselle koskaan ilmesty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707