Retkiseuraa tammi-helmikuun vaihteeseen

Menox

Löytäisikö retkiseuraa jakamaan kuluja parin päivän retkelle? Olisin kiinnostunut monistakin kohteista. Jos kiinnostaa niin retkeillään yhdessä. Olen yksin matkustava nainen.

6

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama ajankohta

Mihin hotelliin olet menossa ?

• Menox

En ole hotellissa, asun Brusubissa, se on aika lähellä Senegambiaa. Jos sinulla on jotain kohteita mielessä niin ehdota, tai sitten voidaan suunnitella vaikka yhdessä. Käytän paikallista puhelinliittymää, voin tarvittaessa antaa numeron. Ihan kiva olisi mennä vaikka isommallakin porukalla.

• Sama ajankohta
        Menox kirjoitti:

En ole hotellissa, asun Brusubissa, se on aika lähellä Senegambiaa. Jos sinulla on jotain kohteita mielessä niin ehdota, tai sitten voidaan suunnitella vaikka yhdessä. Käytän paikallista puhelinliittymää, voin tarvittaessa antaa numeron. Ihan kiva olisi mennä vaikka isommallakin porukalla.

Olemme vanhempi pariskunta ja käyneet aikaisemminkin Gambiassa. Hotellimme on Senegambiassa. Oletko ns omatoimimatkalla? Oletko ensimmäistä kertaa menossa?

• Menox
        Sama ajankohta kirjoitti:

Olemme vanhempi pariskunta ja käyneet aikaisemminkin Gambiassa. Hotellimme on Senegambiassa. Oletko ns omatoimimatkalla? Oletko ensimmäistä kertaa menossa?

Joo kyllä omatoimimatkalla. Olen käynyt myös aikaisemminkin, mutta en paljoakaan retkillä.

• Sama ajankohta
        Menox kirjoitti:

Joo kyllä omatoimimatkalla. Olen käynyt myös aikaisemminkin, mutta en paljoakaan retkillä.

Minkälaisia retkiä olet ajatellut? Olemme käyneet ns keskeiset nähtävyydet mutta aina avoimia uusille asioille. Meillä on paikallinen tuttava vuosien varrelta, joka on opastanut meitä, entä sinulla?

• Menox
        Sama ajankohta kirjoitti:

Minkälaisia retkiä olet ajatellut? Olemme käyneet ns keskeiset nähtävyydet mutta aina avoimia uusille asioille. Meillä on paikallinen tuttava vuosien varrelta, joka on opastanut meitä, entä sinulla?

Keskeiset nähtävyydet nähty myös, mutta mieli avoimena kaikelle. Ehkä jokin maaseutu kiinnostais eniten. Paikallisia tuttavia löytyy, autolla ja ilman, mutta ainahan voi valita sen parhaimman vaihtoehdon - ei niin väliä kuka tarjoaa. Yleensä olen ottanut mukaan jonkin lapsista/nuorista, koska mikä retki tahansa on heille elämys. Laitan vielä ennen lähtöä paikallisen numeroni tänne, voitte laittaa vaikka tekstaria halutessanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe