Löysin yhden lähes täydellisen hotellin Times Sqauren sykkeestä, mutta alkoi arveluttaa tuo sijainti. Löytyykö Times Squaren lähettyviltä yhtään idyllisiä ravintoloita vai onko kaikki ketjuravintoloita tai muita pikaruokaloita?
Onko älytöntä ottaa hotelli Times Squarelta?
2
496
Vastaukset
- matkailija-x
Times Square on tietysti ensikertalaisen nähtävä, mutta itse en ottaisi hotellia ihan sen läheltä, ravintolat ovat lähinnä ketjuravintoloita ja tungos valtaisa.
Omia suosikkialueitani ovat mm. Tribeca, Soho, Chelsea, joihin usein löytää (sen hetkiseen hintatasoon nähden) hyviä hintoja Pricelinen name your own price-toiminnolla - qwertmann
Times Square:
- älyttömät ruuhkat
- huonot ravintolat
- kalliit hinnat
- huonot lutikkahotellit
Times Squarella kannattaa tietenkin käydä, mutta hotellin varaaminen sieltä on älytöntä. Kuluu turhaa aikaa tungoksessa- Kätevintä on otata hotelli jostain Empire State Buildingin luota läheltä metroasemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625