Luetko kuin piru Raamattua?
Luetko Raamattua uhmaten sen perinnäistä sanomaa?
4
103
Vastaukset
Raamattua on hyvä lukea omaksi hartaudekseen, siihen voi käyttää erilasiia raamatunlukuohjelmia tai lukea luku luvulta.
Raamattua voi lukea uskon kirjana sekä historiallisena kirjana, jotta voisi ymmärtää Jeesuksen maanpäällistä elämän aikaa ja aikakautta ja ihmisiä.
Raamattua luetaan myös tutkimus näkökulmista.
Tuula -pappi- Nasse.
Tuula-pappi
"Raamattua voi lukea uskon kirjana sekä historiallisena kirjana, jotta voisi ymmärtää Jeesuksen maanpäällistä elämän aikaa ja aikakautta ja ihmisiä. "
Samassa kontekstissa ei onnistu. Raamatun jesse on puhtaasti fiktiivinen hahmo, kuten loitsutieteellisessäkin on sinulle opetettu.- 123123213
Raamattu on Pyhän Jumalan oma ilmoitus , hartauskirjat on aivan erikseen, mutta hyvä niitäkin on lukea.
Nasse sinut voi viedä nasse possun kanssa samaan kaukaloon syömään, ehkä possu tulisi pilkatuksi sinun seurassa. - Piruja kaikki
123123213 kirjoitti:
Raamattu on Pyhän Jumalan oma ilmoitus , hartauskirjat on aivan erikseen, mutta hyvä niitäkin on lukea.
Nasse sinut voi viedä nasse possun kanssa samaan kaukaloon syömään, ehkä possu tulisi pilkatuksi sinun seurassa.VT on siis Jahven ilmoitusta, joka on suunnattu juutalaisille. Sen mukaan odotamme yhä Messiasta, jonka tulee täyttää tietyt ehdot. UT on sitten kristillisen Jumalan ilmoitusta, jonka mukaan Jeesus olikin messias, sitten Jumalan poika ja lopulta itse Jumala. Näiden lisäksi Raamatussa on ilmoitusta Jumalalta, jonka lisäksi on olemassa muitakin jumalia.
Luitpa Raamattua miten vain, aina uhmaat jotain näistä ilmoituksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728