Etsinnässä olisi omakotitalo Uudeltamaalta/ lähialueilta. Vaatimuksena on oma iso tontti (n. 1 000m2 tai yli). Saa olla remontoitavakin kohde, kunhan talossa pystyy asumaan.
Hintapyynti max 280 000 MUTTA ehtona on, että vaihdossa/ pienellä välirahalla, otat meidän kaksion Vantaalta (Tikkurilan vierestä).
Asunto on remonttivapaa (kunto hyvä, lähes täydellinen), -94 valmistunut luhtitalon saunallinen kaksio. Asuntoa pintaremontoitu jokunen vuosi sitten, jolloin kaikki pinnat on uusittu, lattiat vaihdettu ja keittiö muokattu täysin uudeksi. Asunnolla oma pieni piha/ terassi, joka on mahdollista lasittaa ja siten saada lumisenakin talvena lisää oleskelutilaa. Lisätietoja ja kuvia saa sähköpostitse.
Kaikki vaihtotarjoukset huomioidaan, joten älä epäröi ottaa yhteyttä: asuntohakkila@gmail.com
Hinta: 280 000
Yhteystiedot: asuntohakkila@gmail.com
M: Vaihdetaan: omakotitalo Uudeltamaalta kaksioon, max 280t
skropu85
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164