.....kuin lumiukko kevääm tulosta?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Seitsemän_kuolemansyntiä
Ahneus on yksi 7:stä kuolemansynnistä. Kari Mäkinen, mieti myös sitä, toimitko Jeesuksen tarkoittamalla tavalla työssäsi, johon sinut omainaisuutesi tietäen, seurakuntalaiset ovat valinneet. En ole sinua äänestänyt enkä edes haaveile siitä. Odoton sinulta silti samansuuntaista rohkeutta kuin Imatran saarnapappi osoitti ja sanot asiat niin kuin ne ovat taivaalliselta kannalta.
Raamattu on Jumalan Sanaa ja voimme luottaa siihen, että Jumala kertoo totuuden. Jeeesus palaa pian.Kari, älä ohjaa laumaa kohti helevettiä.
Mäkinen puhui ahneudesta.....
2
122
Vastaukset
- Mun mielipide
Jos joku on ahne, niin se on kirkko.
Raamattu on naurettava satukirja.- vähän raamatusta
Mun mielipide on todella sitä kun eletään itsepetoksessa ja farisealaisuudessa
ei tunneta yhtään syntiä kun ihmisessä on seitsemän himoa niinkuin Ahneus, kateus , viha, huoruus, kunniahimo, ylpeys ja itsekkyys päärietas. Lisäksi löytyy
vallanhimo , voitonhimo, valheenhenki . Raamattu sanoo että jokainen ihminen
on valehtelija kaikki mikä yrittää Raamatun arvovaltaa tyhjäksi on sielunvihollisen
aikaansaannosta sillä rietas on valheenisä . Vain uskolla Kristukseen näitä
voidaan voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657