Jos otan ensi kuussa lyhennysvapaan kuukauden, meneekö helmikuussa lyhennys korkoineen tuplana eli tammikuun ja helmikuun lyhennys yhdessä? Vai onko se aiemmin sovittu kuukausierä (prosentuaalinen lyhennys)?
Nordean matercard lyhennysvapaa kuukausi?
4
350
Vastaukset
- mia7
No mulla toisen pankin master, mutta ei mene tuplana. Esim. mulla nyt joulukuu lyhennysvapaa ja ensi kuussa menee taas normaali kk-lyhennyksen määrä.
- ghfghghrtyrytryru
Korko lisätään..
- Kallista velkaa
Kallista velkaa.
- ei velkaa turhan takia
Yksi toinen pankki "myi" minulle lyhennysvapaat kuukaudet Visaan ja minulle oli täysi yllätys että niistä meni korko. Poistatin heti lyhennysvapaat kuukaudet koska pystyn maksamaan laskuni heti. Pääsääntöisesti muutenkin maksan debitillä.
Luottojen ja maksuaikojen piilomyynnistä pitäisi päästä eroon koska niistä kaiken kaikkiaan peritään aika iso korko ja kustannukset joko asiakkaalta tai kauppiaalta, ja tämä kustannus piilotetaan tavaran hintaan tai pankin palvelumaksuihin.
Velaksi tai maksuajalla myynnin kuuluisi olla vain niitä varten joilla ei sillä hetkellä ole rahaa mutta kuukauden tai parin päästä todennäköisesti on.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615