Olenko havainnut oikein. Tuntuu että kun kirkon edustaja ja muut aktiiviset uskovaiset, sanovat mielipiteitään julkkisuudessa, niin ateistit olimielin levittävät niitä eteenpäin.
Mutta uskovaiset harvemmin levittävät ateistien esittämiä mielipiteitä? (Kotimaa24.fi kyllä sitä joskus tekee.)
Olenko havainnut oikein, ja jos olen niin mistä tämä kertoo?
Suhtautuminen vastapuolen sanomisiin
mie vuan
2
82
Vastaukset
- foksmalder
Tapahtuu usein toisinkinpäin, tosin epärehellisen lainauslouhinnan merkeissä yleensä. Lainauslouhintaa harjoitetaan vielä useammin tiedemiehistä (olivat ateisteja tai eivät).
- *Faith*
"Mutta uskovaiset harvemmin levittävät ateistien esittämiä mielipiteitä?"
Kun ajattelen taaksepäin sitä aikaa, jonka olen tälle palstalle kirjoitellut, minulla ei ole jäänyt mieleen ateistien sanomisista juuri mitään. Tyhjät kattilat vaan kolisevat eniten. Siinä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657