Neitsyt = uskova ( oma näkemykseni )
Mikä on se päätekijä, joka Jumalan silmissä saa ihmisen nätyttäytymään tyhmän tai viisaana uskovana?
Saa ladella useampiakin syitä.
tyhmän ja viisan neitsyen tärkein ero?
7
86
Vastaukset
Tuollainen ylimielisyys arvioida jotain kuvitteellisen jumalan näkökulmasta.
- Tyhmyys
Sulla on ongelmia.
- usein näin
liberaaleilla on sukulaisenaan hintti. olen huomannut tämän piip puolesta.
- Tarvitsemme totuutta
Sittenhän ne rakastaa enemmän ihmistä kuin Jumalaa kun mielipiteen valitsevat ihmistä miellyttääkseen. Itse miellytän Isää ja omaatuntoani. Olen "kärsinyt" mukautuakseni isän tahtoon, saman saavat muutkin tehdä! Jos joku ei niin tee niin en ala synnille osoittamaan hyväksyntää pelkästään sen takia, että joku haluaa elää syntisesti.
- Lahjakas 56tj
Muutamilla on voima tehdä ihmeitä tarkoittaa sitä, että kaikilla seurakunnassa se ei ole tehtävänään?
Toisilla on parantamisen lahja.- Lasse L.3
Kukin toimii samallaan lahjalla. Ei kaikki puhu kielilläkään, koskakielillä puhumisen lahja annetaan vain kelle annetaan.
- Ratkaiseva ero
Viisas neitsyt ei puolusta sanallakaan syntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647