Mikä tahansa seurakunta on kuin pesukone,jonka puhtausaste on satavarmasti paras mahdollinen,käyttöohjetta tinkimättä noudattamalla.
Pesukone täytetään kaikenlaisilla synneillä jättämättä kaappeihin ainuttakaan-ei edes handuhommia- eikä ovea vähän raolleen ja kone on valmis pesuaineiden lisäystä vailla..
Armon merestä otetaan tarpeellinen vesimäärä,lisätään Jeesus pulveria tai nestettä ja annetaan porskutella puhtaaksi,nostetaan narulle ja annetaan Pyhän Hengen kuivatella,tuleepi tosi puhdasta!!
Jeesus pyykillä.
jori p
3
134
Vastaukset
- näin on
Tulee puhdasta
- hieno juttu
Jeesus puhdistaa sydämemme
- jori p
Aika selkokielellä ilmaistu,vaan eipä tunnu tosiuskovatkaan takertuvan oljenkorteen,joka saattaa olla sista gongen maan päällä.uskonnollisille ei uskoville.
Mulla on tosi kivaa elämää mun perheeni kanssa,ihka Raamatullisesti meitä on ISÄ,POIKA,PYHÄ HENKI la miä plus paholainen kytiksellä,piirongin päällä!!
Uskosta on kysymys,ei opeista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657